1

تهیه‌کننده “کیمیا” با حضور بهداد و فرخ‌نژاد، فیلم مذهبی می‌سازد

سینماژورنال: محمدرضا شفیعی تهیه کننده پرکار تلویزیون که اخیرا سریال صد قسمتی “کیمیا” را روی آنتن فرستاده است و چندی قبل هم سریال “تنهایی لیلا” را روی آنتن داشت یک فیلم اپیزودیک مذهبی می سازد.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “سینما” پروژه تازه شفیعی با عنوان “رند” چهار اپیزود دارد که به ترتیب توسط کارگردانانی چون روح ا.. حجازی، محمدهادی نائیجی، هادی مقدم دوست و دانش اقباشاوی ساخته خواهد شد.

بهداد به شوشتر می رود و فرخ نژاد به آبادان

نکته جالب درباره این پروژه سینمایی آن است که حمید فرخ نژاد در اپیزود مربوط به دانش اقباشاوی که فیلمبرداری اش در آبادان می گذرد بازی خواهد کرد و حامد بهداد هم در پروژه نائیجی که در شوشتر فیلمبرداری می شود، بازی می کند.

فیلمبرداری این پروژه از حدود ده روز دیگر و با فیلمبرداری اپیزود اقباشاوی آغاز خواهد شد و گویا برای ارائه به جشنواره فجر آماده می شود.

حجازی و مقدم دوست پیشتر هم با شفیعی کار کرده بودند

به گزارش سینماژورنال روح ا.. حجازی پیش از این “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” را به تهیه کنندگی شفیعی ساخته بود و هادی مقدم دوست هم “سر به مهر” را به تهیه کنندگی وی کارگردانی کرده بود.

محمدهادی نائیجی که پیشتر “حق سکوت” را از وی دیده بودیم و اقباشاوی که این روزها “تاج محل” را در گروه “هنروتجربه” روی پرده دارد اولین همکاری خود با شفیعی را تجربه می کنند.

محمدرضا شفیعی سال قبل هم پروژه ای با نام “ماهی سیاه کوچولو” را تولید کرد و به جشنواره فجر ارائه داد که هرچند ادعا می شد مرتبط با حماسه آمل است اما کمترین نزدیکی را با آن واقعه داشت. این فیلم به زودی توسط نیمروزفیلم پخش خواهد شد.