1

تهیه‌کننده فیلمی محصول سازمان ارزشی اوج که بهرام رادان، لیلا حاتمی و سحر دولتشاهی از بازی در آن انصراف دادند⇐این انصراف، هیچ ربطی به اوج ندارد!!/به‌خاطر تداخل پروژه‌هاست!⇔پرسش: این چه جور تداخلی است که باعث شده همزمان ۴ بازیگر کنار روند؟

سینماروزان: احمدرضا معتمدی برادر شهید غلامعلی معتمدی از شهدای هفتم تیر و از نوادگان آیت الله  سیدعبدالحسین لاری، قصد دارد تازه ترین فیلمش «سوءتفاهم» را با همراهی مالی سازمان هنری-رسانه ای اوج بسازد.

به گزارش سینماروزان عدم حضور بازیگرانی نظیر بهرام رادان، لیلا حاتمی، سحر دولتشاهی و صابر ابر در این فیلم و جایگزینی آنها با افرادی نظیر کامبیز دیرباز، مریلا زارعی، هانیه توسلی و پژمان جمشیدی که برخی از آنها سابقه روشنی در تولید آثاری متبوع ارگانهای ارزشی دارند پرسشهایی جدی را درباره عدم علاقه گزینه های اولیه به خاطر سرمایه گذاری سازمان اوج شکل داده است.(اینجا را بخوانید)

پرسشهایی که البته هیچ کدام از بازیگران کنارگرفته از «سوءتفاهم» به صراحت درباره آن روشنگری نکرده اند. با این حال جلیل شعبانی تهیه‌کننده «سوءتفاهم» درباره این پرسشها به «صبحنو» گفت: عدم همکاری و حضور نیافتن برخی از بازیگران در این پروژه تنها به دلیل عدم هماهنگی در زمان بندی کار است. پروسه پیش تولید ما کمی طولانی شد و برخی از بازیگران با توجه به تعهداتی که نسبت به دیگر پروژه‌ها داشتند، مجبور به جدایی از ما شدند. عدم حضور بازیگران در این فیلم به هیچ عنوان ربطی به اختلاف با سازمان اوج ندارد و صرفاً به این دلیل که زمان کلید خوردن پروژه ما عقب افتاد این اتفاق رخ داد.

شعبانی از تداخل پروژه ها به عنوان دلیل اصلی عدم حضور گزینه های اصلی و شناخته شده در «سوءتفاهم» گفته اما این را نگفته این چه جور تداخلی است که باعث میشود به ناگاه نه یک یا دو بازیگر که 4 بازیگر از پروژه کنار روند و در نهایت افرادی جایگزین شوند که برخی از آنها مانند کامبیز دیرباز یا مریلا زارعی با آثاری همچون «اخراجیها»، «ماه گرفتگی»، «چ» و «بادیگارد» شناخته میشوند که مطلوب جریانهای موسوم به ارزشی است؟