1

تهیه‌کننده «عاشقانه» پاسخ داد⇐از ماجرای اجرای قطعه «ابی» تا پیشینه سرمایه‌گذار و…

سینماروزان: تازه ترین سریالی که برای شبکه نمایش خانگی در دست تولید است «عاشقانه» نام دارد؛ سریالی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه که هر دو در زمره کارگردانان سینمای ایران جای دارند.

به گزارش سینماروزان و به نقل از «نمایش خانگی» محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام، مهناز افشار، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، حسین یاری، مسعود رایگان و هومن سیدی از جمله بازیگران این سریال هستند و فریدون آسرایی و فرزاد فرزین نیز خوانندگان سریال. فرزین به غیر از آوازخوانی در سریال ایفای نقش هم کرده است.

زمستان فصل خوبی برای توزیع سریال است

مهدی گلستانه تهیه کننده «عاشقانه» در گفتگو با نمایش خانگی درباره وضعیت توزیع این سریال گفت: منتظر هستیم تا پروانه نمایش ۵ قسمت اول را بگیریم و پس از آن برای پخش اولین قسمت برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: براساس آماری که گرفته ایم زمستان فصل خوبی برای توزیع سریال در شبکه خانگی است و ما نیز توزیع مان قطعا در این فصل خواهد بود منتها از آنجا که بخشی از سریال قبل از عید نوروز و بخشی بعد از عید توزیع می شود باید بعد از گرفتن پروانه نمایش محاسبات مربوط به عرضه اولین قسمت را انجام دهیم.

گلستانه با اشاره به روند تولید سریال افزود: حدودا ۷۵ تا ۸۰ درصد فیلمبرداری سریال را انجام داده ایم و ۲۰ تا ۲۵ درصد باقیمانده نیز ظرف هفته های پیش رو فیلمبرداری خواهد شد.

اجرای قطعه «نازی ناز کن» ابی مربوط به خود سریال است

در روزهای گذشته تیزری از اجرای قطعه «نازی ناز کن» ابراهیم حامدی(ابی) خواننده لس‌آنجلسی توسط فرزاد فرزین در سریال «عاشقانه» در فضای مجازی منتشر شده است. مهدی گلستانه در پاسخ به این پرسش نمایش خانگی که آیا این تیزر مربوط به پشت صحنه است یا خود سریال بیان داشت: این اجرا مربوط به خود سریال است.

وی درباره اینکه آیا فکر نمی کند این بخش دچار ممیزی شود گفت: امیدوارم که ممیزی نشود و بعید هم می دانم این اتفاق بیفتد.

سرمایه‌گذار «عاشقانه» کیست؟

بازداشت تهیه کننده «شهرزاد» و حرف و حدیثهایی که از سوی برخی تهیه کنندگان درباره ورود پولهای بی مسئولیت به شبکه خانگی طرح شده این شائبه را ایجاد می کند که مبادا «عاشقانه» هم بعد از توزیع گرفتار این حرف و حدیثها شود.

مهدی گلستانه با بیان اینکه قبل از انتخاب سرمایه گذار تحقیقات کافی را درباره وی انجام داده به نمایش خانگی اظهار داشت: من به دلیل فعالیتم به عنوان کارگردان در سینما سعی می کنم همواره با تحقیق کافی درباره عقبه سرمایه گذار، به همکاری دست زنم و درباره «عاشقانه» نیز همین کار را کردم. مگر می‌شود بدون تحقیق درباره اهداف سرمایه گذار با وی همکاری کرد! مطمئنا آنها که قصد ماندن در عرصه فرهنگ را دارند این تحقیقات را انجام می دهند.

گلستانه در توصیف سرمایه گذار «عاشقانه» گفت: ایشان همزمان با توزیع اولین قسمت سریال به طور رسمی معرفی خواهند شد ولی همین قدر بدانید که ایشان پیشتر هم کار فرهنگی کرده بودند اما کار فرهنگی شان مربوط به حوزه نمایش اعم از سینما، تلویزیون یا شبکه خانگی نبود و اصلا همین پیشینه فرهنگی بود که باعث شد با دیدی کافی وارد عرصه شبکه خانگی شوند.