1

تهیه‌کننده “ضیافت”، “پری” و “اشک سرما” اظهار داشت⇐تولید را تعطیل کرده‌ام چون نمی‌خواهم مسبب مرگ همکاران شوم!!/وقتی بازیگر جلوی دوربین نمی‌تواند ماسک بزند، حرف زدن از رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شوخی است!/چرا هنرمندان ما باید به دلیل حضور در آثار نمایشی در شرایط کرونایی، قربانی شوند؟؟/دولت اگر از هنرمندان حمایت می‌کرد، اهالی هنر مجبور نبودند در دل کرونا، درگیر حضور در آثار نمایشی شوند!

سینماروزان: فعلا تولید را تعطیل کرده‌ام چون نمی‌خواهم با تولید در دل کرونا، مسبب مرگ همکاران شوم.

به گزارش سینماروزان امیرحسین شریفی تهیه‌کننده باسابقه با بیان مطلب فوق به صبا اظهار کرد: دو فیلمنامه آماده ساخت دارم که یکی سینمایی و دیگری سریالی تلویزیونی است، اما به دلیل شرایط کرونا فعلاً ترجیحم این است هیچیک از آنها را جلوی دوربین نبرم، چون دوست ندارم در کاری که تولید آن برعهده من است حتی یکی از همکارانم درگیر بیماری کرونا شود و خدای نکرده مسبب مرگ همکاران شوم.

تهیه‌کننده آثاری همچون “سیب سرخ حوا”، “ضیافت” و “پری” افزود: باور من این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینما و تلویزیون بسیار سخت‌تر از بسیاری از مشاغل است. برای مثال جلوی دوربین، بازیگران نمی‌توانند ماسک بزنند و در این اوضاع حرف زدن از رعایت پروتکل‌ها، شوخی است. همین موضوع باعث شده در این چند وقت ما دوستان بسیاری را از دست دهیم در همین راستا از همه همکارانم تقاضا می‌کنم جان انسان‌ها را به منافع مادی ترجیح دهند.

تهیه‌کننده “اشک سرما” و “هور در آتش” تاکید کرد: البته درک می‌کنم برخی از هنرمندان مجبور هستند به واسطه نیاز مادی در شرایط کرونایی کار کنند، اما دولت می‌تواند با حمایت‌هایی که از این دست هنرمندان به عمل می‌آورد آسیب‌های اینچنینی را به حداقل‌ برساند. دولت اگر از هنرمندان حمایت می‌کرد، اهالی هنر مجبور نبودند در دل کرونا، درگیر حضور در آثار نمایشی شوند!

شریفی تاکید کرد: چرا هنرمندان ما باید به دلیل حضور در آثار نمایشی در شرایط کرونایی، قربانی شوند؟ این بی مهری‌ها در‌حالیست که رییس جمهور در زمان انتخابات قول‌های فراوانی برای حمایت از هنرمندان داده بود که تقریبا به هیچ یک از آنها عمل نشد.