1

تهیه‌کننده سریال بیان کرد⇐ آمادگی پخش «کلاه قرمزی۹۶» را داریم اگر رییس سازمان…

سینماروزان: در حالی که در روزهای گذشته حمید مدرسی تهیه کننده «کلاه قرمزی» به دلیل ایجاد مشکلات مالی وضعیت پخش فصل تازه این سریال را نامعلوم دانسته بود اما این تهیه کننده به تازگی در گفتگویی با «ایسنا» از یک طرف آمادگی خود را برای پخش فصل تازه اعلام کرده است و از طرف دیگر از رییس صداوسیما خواسته برای حل مشکل این سریال شخصا وارد عمل شود.

این تهیه‌کننده درباره آخرین وضعیت «مجموعه کلاه قرمزی» گفت: متاسفانه با تمام شرایط سخت مالی و ایجاد حاشیه‌های تاسف آور رسانه‌ای که هیچ گاه از سوی من شروع نشد، بدین وسیله اعلام می‌کنم این پروژه با همت و همراهی گروه سازنده، 15 قسمت ویژه نوروز را آماده نمایش کرده است و بقیه قسمت‌ها جهت اعیاد در طول سال، طبق آداب سال‌های گذشته در حال ضبط و فیلمبرداری است و با پیش‌بینی اینجانب و توقف‌های تحمیلی و بلاتکلیفی از سوی شبکه دو به این پروژه و عدم درج هیچ گونه توافق مکتوب تاکنون، ادامه‌ی کار در ایام نوروز جهت اعیاد فیلم برداری می شود.
مدرسی درباره‌ی پخش مجموعه «کلاه قرمزی» اظهار کرد: با توجه به احترام به مخاطبان میلیونی و هواداران این برنامه و همچنین احترام به تلویزیون در اساس و قولی که چندین بار به مردم جهت حضور مجموعه جدید در سال 1396 اعلام شده بود و همچنین احترام به هنرمندان به‌نامی که دوست دارند هنرشان دیده شود، رسما آمادگی پخش این مجموعه را با توجه به زمان از دست رفته به دلایل فوق جهت ارائه و پخش در زمان اعلام شده توسط سیما، بدون تشریفات اداری به دکتر علی‌عسکری ریاست سازمان اعلام می‌نمایم.

این تهیه کننده پیرو اظهاراتی که اخیرا درباره مشکلات «کلاه قرمزی» مطرح کرده است، اظهار کرد: تنها شانس رسیدن پروژه به آنتن سیما، ورود فوری شخص ریاست محترم سازمان به حل و فصل مشکلات این پروژه شاید در ظرف روز و ساعت آینده راه‌گشا باشد. در غیر اینصورت عملاً پخش مجموعه «کلاه قرمزی ۹۶» همچنان منتفی خواهد بود.

این تهیه‌کننده درپایان تاکید کرد: بدیهی است فقط مشکل «کلاه‌ قرمزی» در این اندک زمان باقی مانده از طریق نشستی کوتاه با ریاست محترم سیما مهیا گردد. در نهایت تصمیم پخش پروژه کلاه قرمزی در ایام نوروز بستگی به تصمیم شخص رئیس محترم سازمان صدا و سیما دارد.