1

تهیه‌کننده خبر داد: «قاتل اهلی» از سوم آبان روی پرده می‌رود/نسخه سوم فیلم روی پرده می‌رود

سینماروزان: در حالی که به تازگی استارت فعالیتهای تبلیغاتی تازه ترین فیلم مسعود کیمیایی با نام «قاتل اهلی» با اعلانهایی خون آلود و ادعاهایی درباره ارتباط «قاتل اهلی» یا قاتل شهیدان رجایی و باهنر آغاز شده است(اینجا را بخوانید) منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم درباره زمان اکران فیلم و رسیدن به نسخه ای تازه برای اکران که نه نسخه اولیه تهیه کننده است و نه نسخه ثانویه کارگردان سخن گفته است.

منصور لشکری قوچانی تهیه کننده «قاتل اهلی» که داستان اختلاف نظر او با کیمیایی از زمان جشنواره فیلم فجر تا به امروز بارها تیتر رسانه ها شد، درباره اکران فیلم به «جام جم» گفت: براساس قرارداد سرگروه فیلم پردیس آزادی خواهد بود و فکر می‌کنم زمان اکران آن از سوم آبان ماه آغاز شود.

قوچانی با اشاره به نسخه سومی که حاصل تعامل وی با کیمیایی است ادامه داد: من و مسعود کیمیایی در جلسات متمادی بالاخره به تفاهم رسیدیم و نسخه انتخابی که قرار است اکران شود مورد قبول هر دو نفر ما قرار گرفته و بر همین اساس همین نسخه تازه پروانه نمایش فیلم را گرفتیم.

او در مورد نحوه‌ تبلیغ فیلم هم توضیحاتی داد و گفت: تبلیغات را شروع کردیم و تا نزدیک مهرماه هفته‌ای یک تبلیغ خواهیم داشت، پس از آن نوع تبلیغات و اطلاع رسانی به سبکی خواهد بود که علاوه بر رسانه های جمعی دهان به دهان به گوش همگان برسد زیراکه تبلیغ تنها علاوه بر رسانه ملی باید در فضاهای مجازی و .. هم صورت گیرد.