1

تهیه‌کننده تازه‌ترین سریالی که گلزار و مهناز افشار بازیگران اصلی آن هستند⇐ ۶ ماه دنبال تأمین بودجه بودیم/از قسمت چهارم به بعد حتی بدون بازیگران هم مخاطب خواهیم داشت

سینماژورنال: “عاشقانه” بعد از “عشق تعطیل نیست” که هر دو در مقوله عشق مشترکند دومین سریالی است که مهناز افشار و محمدرضا گلزار نقشهای اصلی آن را بازی می کنند.

به گزارش سینماژورنال “عاشقانه” را منوچهر هادی کارگردانی می کند و مهدی گلستانه هم تهیه کنندگی آن را انجام خواهد داد. ساره بیات، پانته آ بهرام،  بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، حسین یاری، مسعود رایگان و هومن سیدی دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور خواهند یافت و این ترکیب بازیگران شائبه های مبنی بر بودجه چندمیلیاردی کار را پدید آورده است.

گلستانه تهیه کننده “عاشقانه” اما بدون اشاره به رقم بودجه کار درباره فراهم آوردن آن به “مهر” گفته است: ما از ابتدا می دانستیم با چه کسانی می خواهیم کار کنیم. همین که «عاشقانه» یکباره خبری شد و هر خبری که از آن منتشر می شود مورد توجه همه قرار می گیرد به این خاطر است که نزدیک ۶ ماه به دنبال کارهای اولیه و تأمین بودجه بودیم و وقتی همه چیز آماده و مهیا شد تصمیم به رسانه ای شدن آن گرفتیم.

از قسمت چهارم به بعد حتی بدون بازیگران هم مخاطب خواهیم داشت

سریال “عاشقانه” فردا 22 شهریورماه کلید خواهد خورد و جالب است که تهیه کننده سریال ادعا کرده که داستان سریال آن قدر کشش دارد که بعد از قسمت چهارم حتی بدون حضور ستاره ها هم قابلیت پیگیری خواهد داشت. گلستانه بیان داشته است: خوشبختانه در این داستان غافلگیری های متعدد باعث می شود که بعد از قسمت چهارم حتی اگر همه بازیگران هم حضور نداشته باشند که البته دارند داستان کشش لازم را ایجاد کند که بیننده به خاطر خود قصه، جریان را دنبال کند.

نگرانی های برآمده از سابقه قبلی گلزار و افشار در شبکه خانگی

اولین قسمت “عاشقانه” 15 آذرماه به شبکه خانگی عرضه خواهد شد. تجربه کارگردانانی مانند بیژن بیرنگ که پیشتر در شبکه خانگی نتوانسته بودند با امثال گلزار و افشار کار کنند و در نتیجه “عشق تعطیل نیست” نیمه تمام مانده بود این گمانه را ایجاد می کند که مبادا “عاشقانه” هم با چنین مشکلی مواجه شود. گلستانه در این باره بیان داشته است:  خوشبختانه کسانی که در این سریال ایفای نقش خواهند کرد غالبا یا از دوستان من یا منوچهر هادی هستند و ما مشکلی در ایجاد ارتباط گرفتن و هماهنگی با آنها نخواهیم داشت. علی رغم برخی صحبت ها که می گویند فلان بازیگر به دلیل شهرتش رفتارها و ناهماهنگی هایی را در کار ایجاد می کند من تا الان با این اتفاق مواجه نشدم و در «عاشقانه» هم بعید می دانم مشکلی پیش بیاید.