1

تهیه‌کننده اولین فیلم ضدداعش ایران⇐مسیحیان برای این فیلم بیشتر از دوستان‌مان در ایران ارزش قائلند

سینماژورنال: برای اولین بار یک فیلم سینمایی ایرانی به یازدهمین جشنواره میتینگ ارتدکس راه پیدا کرد.

به گزارش سینماژورنال فیلم سینمایی “آوازهای سرزمین من” که اولین فیلم ضدداعش ایرانی میباشد به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی عباس رافعی به  بخش مسابقه این جشنواره راه یافته است.

شریفی تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر بیان داشت: “آوازهای سرزمین من” در بخش مسابقه با آثاری از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی به رقابت میپردازد.

وی ادامه داد: این جشنواره از  29 بهمن تا 4 اسفند در کشور روسیه برگزار میشود و دبیر این جشنواره “صوفیا” یک راهبه ارتدکس میباشد.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه علیرغم اقبال جشنواره های خارحی به فیلمش، این اثر هنوز در ایران فرصتی برای اکران نیافته گفت: فیلم “آوازهای سرزمین من” اثریست که درباره صلح طلبی مسلمانان و اهمیت دین اسلام برای آرامش انسانها سخن می گوید ولی عجیب است که مسیحیان برای این فیلم بیشتر از دوستان مان در ایران ارزش قائلند.

وی تأکید کرد: مدتهاست به دنبال زمانی برای اکران فیلم هستیم اما متأسفانه مرتب امروز و فردا می کنند و در نهایت هم به فیلم ما اکران نمی دهند.

یادآوری میشود چندی پیش نیز شریفی برای این فیلم موفق به دریافت نشان صلح و دوستی  و سرباز مقاومت  از جشنواره دیتکتیو فست مسکو و همچنین دریافت جایزه ویژه بهترین تهیه کننده برای ساخت این فیلم با مهمترین موضوع روز دنیا و  دوستی بین ادیان از جشنواره کریمه در یالتا شده بود.

امیرحسین شریفی
امیرحسین شریفی