1

تناقضی برآمده از انتشار برآوردی تازه از بودجه “هفت” در رسانه یک تهیه‌کننده تلویزیون+عکس

سینماژورنال: انتشار تصاویری از برآورد بودجه ای دو برنامه “هفت” افخمی و “نود” عادل فردوسی پور در سینماژورنال(اینجا را بخوانید) همان طور که قابل پیش بینی بود مواجه شد با دست به کار شدن روابط عمومی “هفت” و انتشار صورتجلسه ای تازه از برآوردهای مالی این برنامه در رسانه متعلق به یک تهیه کننده تلویزیون.

به گزارش سینماژورنال در برآورد قبلی بودجه تولید این برنامه از قرار دقیقه‌ای 380 هزار تومان ذکر شده بود اما در تصویر فعلی بودجه تولید این برنامه  دقیقه ای 150 هزار تومان است.

مهمترین وجه افتراق این دو برآورد آن است که تصویر اولی مرتبط می‌شد با “صورتجلسه معاونت سیما” ولی تصویر فعلی مربوط به “صورتجلسه شبکه سه” است.

تصاویر برآورد "هفت" که در رسانه یک تهیه کننده تلویزیون منتشر شده

تصاویر برآورد ثانویه “هفت” که در رسانه یک تهیه کننده تلویزیون منتشر شده/سعید پروینی به عنوان تهیه کننده معرفی شده

نکته تعجب برانگیز درباره تصویر برآورد فعلی آن است که در بالای آن فردی با نام “سعید پروینی” به عنوان تهیه کننده معرفی شده است اما همین فرد در گفتگو با رسانه ای که این برآورد را منتشر کرده خودش را مجری طرح کار نامیده است!!!

جالبتر انتشار گفتگویی تفصیلی از این فرد درباره ماجرای پیش آمده باز هم با عنوان مجری طرح در رسانه متبوع تهیه کننده موردنظر است.

تصویری از رسانه ای که برآورد تازه را منتشر کرده

تصویری از رسانه ای که برآورد تازه را منتشر کرده/سعید پروینی مجری طرح معرفی شده است

تصویر گفتگویی درباره ماجرای بودجه ای "هفت"/باز هم سعید پروینی به عنوان مجری طرح معرفی شده
تصویر گفتگویی درباره ماجرای بودجه ای “هفت”/باز هم سعید پروینی به عنوان مجری طرح معرفی شده

بد نیست بدانید فصل جدید “هفت” از ابتدای کار و با طرح شنیده هایی مبنی بر حضور یوسف منصوری داماد علی اصغر پورمحمدی به عنوان تهیه کننده در مسیر تولید قرار گرفت و حتی افخمی هم در گفتگویی حضور وی را تأیید کرد(اینجا را بخوانید) در تیتراژ قسمتهای ابتدایی اما نام یوسف منصوری به عنوان مجری طرح می آمد و بهروز افخمی تهیه کننده معرفی می شد ولی از جایی به بعد نام یوسف منصوری از تیتراژ حذف شده و سعید پروینی که پیشتر دستیار تولید بود، به عنوان مجری طرح نامش در تیتراژ آمد.