1

تناقضات بر سر حضور جواد رضویان در فصل دوم “در حاشیه”⇐خودش می‌خواهد برود اما سازندگان خبر ندارند!

سینماژورنال: در حالي که جواد رضويان اعلام کرده از گروه سريال «در حاشيه» جدا شده است، سازندگان اين سريال از تصميم رضويان اظهار بي‌اطلاعي مي‌کنند.

 به گزارش سینماژورنال به تازگي مصاحبه‌اي از جواد رضويان در “ایسنا” منتشر شده که در آن گفته است به دليل فرسايشي شدن روند توليد مجموعه «در حاشيه» به زودي از اين سريال جدا مي‌شود.

جواد رضویان: از “در حاشیه” جدا می شوم

بنا بر اين گزارش، جواد رضويان عنوان کرده است: حضور در سريال تلويزيوني «در حاشيه» باعث شد که من عليرغم ميل باطني ام نتوانم حضوري جدي در سينما داشته باشم و به نوعي بازي در اين سريال برايم با روندي فرسايشي همراه شده است.

رضويان با بيان اينکه تاکنون 15 قسمت از سريال تلويزيوني «در حاشيه» ضبط شده است اظهار داشت: فکر مي کنم نهايتاً بين يک تا 2 قسمت ديگر بتوانم در اين سريال حضور داشته باشم و بعد از آن فيلمنامه نويسان بايد تدبيري بينديشند تا شخصيت ايفايي من براي هميشه از سريال حذف شود.

وي سپس تصريح کرد: اين خبر براي اولين بار اعلام مي شود و باور کنيد اختلافي در کار نيست؛ اميدوارم که مجدداً برخي از مردم و رسانه ها اين شائبه را به وجود نياوردند که ميان من و آقاي مديري اختلاف افتاده است! چرا که من در حال حاضر مشغول ساخت برنامه ترکيبي «سه شو» هستم که قرار است بعد از ايام سوگواري ماه صفر پخش خود را از شبکه سوم سيما آغاز کند.

سازندگان “در حاشیه” بی خبرند
علي رغم انتشار اين خبر، سازندگان مجموعه تلويزيوني «در حاشيه» در گفتگو با فارس از اين تصميم جواد رضويان اظهار بي اطلاعي کرده و اعلام کردند رضويان اين تصميم خود را هنوز به گروه سازنده اعلام نکرده است و نام او به روال سابق در شيفت‌هاي کاري وجود دارد و رضويان نيز به روال قبل سر کار خود حضور پيدا مي کند.

سري دوم «در حاشيه» در حالي مراحل تصويربرداري خود را سپري مي‌کند که طبق گفته‌ها قرار است پس از ماه صفر از شبکه سه سيما پخش شود.

در اين فصل بازيگراني نظير سيامک انصاري، جواد رضويان، مهران غفوريان و … ايفاي نقش مي‌کنند و داستان آن در يک زندان مي‌گذرد.