1

تله‌فیلم‌ساز GEM به جشنواره فجر می‌آید؟+عکس

سینماژورنال: مسعود ردایی تهیه کننده سینما و تلویزیون برای شرکت در سه بخش نگاه نو، سودای سیمرغ و مستند جشنواره فجر فرم پر کرده است.

به گزارش سینماژورنال ردایی با “مالاریا” در بخش سودای سیمرغ ، با “سه بیگانه…” در بخش نگاه نو و با فیلمهای”آن دو ساعت”،”اطلسیها”،”شبکه” و “دستهای خالی” در بخش مستند فرم پر کرده است.

نکته جالب در این بین آن است که “سه بیگانه…” با نام قبلی “سه بیگانه در سرزمین ناشناخته” توسط کارگردانی ساخته شده به نام مهدی مظلومی که در هفته های اخیر به خاطر همکاری با یک شبکه ماهواره ای حاشیه ساز بود.

“منو تنها نذار” برای جم

مظلومی فیلمی تلویزیونی به نام “منو تنها نذار” کارگردانی کرده که تیزرهای این فیلم چندی قبل از شبکه GEM روی آنتن رفت.(اینجا را بخوانید)

حالا اولین فیلم سینمایی این کارگردان که در تلویزیون خودمان هم سریالهایی چون “بدون شرح” و “کمربندها را ببندیم” را ساخته است فرم حضور در بخش فیلم اولیهای جشنواره فجر را پر کرده است.

“سه بیگانه…” از حضور بازیگرانی چون امین حیایی، حمید لولایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی و برزو ارجمند سود می برد و داستان سه مامور صهیونیست را بیان می کند که برای خرابکاری وارد ایران می شوند…

اگر به جشنواره بیاید…

این فیلم بنا بود پیش از حضور در جشنواره روی پرده برود اما پروسه طولانی دریافت مجوز نمایش آن که منوط شد به حذف برخی نماها، سبب ساز از بین رفتن فصل مفید اکران و در نتیجه تلاش تهیه کننده برای ارائه فیلم به جشنواره شد.

اگر این فیلم مورد قبول هیات انتخاب واقع شود و “سه بیگانه…” وارد جشنواره شود قطعا نشست مطبوعاتی این فیلم یکی از نشستهای پرحاشیه خواهد شد چراکه کارگردان اثر در آن نشست در کنار پاسخهای مربوط به فیلم، پاسخگوی همکاریش با شبکه ماهواره ای هم خواهد بود.

مجید صالحی، شریفی نیا و امین حیایی در "سه بیگانه..."
مجید صالحی، شریفی نیا و امین حیایی در “سه بیگانه…”