1

تقدیر ویژه رییس سازمان سینمایی از همایون اسعدیان!

سینماژورنال: اولین جلسه شورای پروانه ساخت در حالی برگزار شد که حجت ا.. ایوبی رییس سازمان سینمایی مهمان ویژه این نشست بود.

 به گزارش سینماژورنال مهمترین اتفاق این نشست هم تقدیر جانانه ای بود که ایوبی از همایون اسعدیان انجام داد.

ایوبی در این جلسه با تبریک سال 94 خطاب به اعضای شورای پروانه ساخت یادآور شد: برگزاری 60 جلسه در شورای پروانه ساخت قابل تقدیر بوده و این لطف شما در حق سینمای ایران است.

بهترین شورای سازمان سینمایی همین شوراست

 به گزارش سینماژورنال وی با بیان اینکه برگزاری این جلسات بی نظیر است توضیح داد: بهترین شورا و جلسه سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسات شما است و نتایج زحمات اعضای شورای پروانه ساخت و نمایش را امروز در سینما می بینیم.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه با وجود پرونده های رد شده در شورای پروانه ساخت، بحران نداشتیم توضیح داد: یک سوم فیلمنامه های متقاضی برای صدور مجوز تقریبا پذیرفته شده و گله و شکایتی پیش من برای دیگر فیلمنامه هایی که مجوز ساخت برای آنها صادر نشده ،نرسیده و متقاضیان از تصمیمات شوار قانع شده اند.

آقای اسعدیان! در دورانی سخت مسئولیتی سنگین پذیرفتید

به گزارش سینماژورنال ایوبی در بخشی از این جلسه با تقدیر از همایون اسعدیان که اخیرا از شورای پروانه ساخت جدا شده با اشاره به حضور اثرگذار وی در شورا یادآور شد: در آن دوران سخت، مسوولیتی سنگین را پذیرفتید و از شما تقدیر می کنم که آمدید و آرامش امروز سینما، مرهون بودن همه شما است.

رییس سازمان سینمایی حضور مازیار میری به عنوان نماینده جدید کانون کارگردانان در شورای پروانه ساخت که بجای اسعدیان وارد شده و البته بواسطه جهت گیری کاملا در امتداد خطی از خانه سینماست که اسعدیان متعلق به آن بود را فرصتی جدید دانست و از کانون کارگردانان برای معرفی این کارگردان جوان و خوش نام تقدیر کرد.