1

تقدیر  دو وزارتخانه، یک شورای شهر و چند انجمن مردم‌نهاد از درام ملتهب و عریان‌گوی «پشت دیوار سکوت»⇐ سپاس که با گذر از سکوت، تابوهای غلط را شکستید

سینماروزان: ملتهب‌ترین درام سال با نام «پشت دیوار سکوت» آماده اکران در گروه آزادی است و اولین نمایش پیش از اکران این فیلم مواجه شد با اقبال غیرقابل انتظار مخاطبان و فعالان سیاسی-اجتماعی.

اولین نمایش پیش از اکران «پشت دیوار سکوت» در تالار ایوان شمس برگزار شد در حالی که نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت دادگستری، شورای شهر تهران و انجمن های مردم‌نهادی همچون انجمن احیای ارزشها و انجمن حقوق‌شناسی ‌و خانه اندیشمندان علوم انسانی که از آسیب های اجتماعی پیشگیری می‌کنند از مسعود جعفری جوزانی بابت ساخت «پشت دیوار سکوت» تقدیر کردند و لوحهای افتخار خود را تقدیم عوامل فیلم کردند.

تقدیر این فعالان سیاسی-اجتماعی با تأکید بر این مسأله صورت پذیرفت که «پشت دیوار سکوت» به آسیب شناسی ریشه همه آسیبهای اجتماعی که  «سکوت به خاطر تابوهای غلط عرفی» است می پردازد آن هم با روایتی سرراست و شفاف.

«پشت دیوار سکوت» به بهانه واکاوی علت بروز اولیه و شیوع ثانویه بیماری ایدز در جامعه ایران، از واهمه‌های بی‌نام و نشانی می‌گوید که جامعه را در مواجهه با تابوهای اخلاقی و عرفی وادار به سکوتی مرگبار و کشنده می‌کند.

سحر جعفري جوزانی، آرمان درويش، رؤيا تيموريان، امين تارخ، پرويز پورحسيني، فريبا متخصص، مهدي احمدي، بهزاد فراهاني، شقايق فراهاني، حسين پاكدل، سيما تيرانداز، سيامك صفري، محمدرضا شريفي نيا، سميه نجومي، سودابه گودرزي، لي‌لي فرهادپور و احسان اماني از جمله بازیگران این درام ملتهب هستند.

«پشت دیوار سکوت» به زودی با پخش «جوزان فیلم» در گروه سینمایی آزادی روی پرده خواهد رفت.