1

تعویق یک هفته‌ای اکران «همه چی عادیه» به‌خاطر تغییر ناگهانی سرگروه فیلم

سینماروزان: هفته پیش شورای صنفی نمایش اعلام کرد که کمدی «همه چی عادیه» محسن دامادی از هفدهم مردادماه در گروه ماندانا اکران میشود اما عدم اکران این کمدی در موعد مقرر پرسشهایی را پیش روی مخاطبان قرار داد.

حبیب اسماعیلی مدیر موسسه رسانه فیلمسازان که پخش «همه چی عادیه» را برعهده دارد در چرایی این عدم اکران گفت: قرار بود فيلم «همه چي عاديه» حدودا از اوايل شهريور ماه بعد از فيلم «دم سرخها» در گروه ماندانا نمايش داده شود و برنامه‌ریزی تبلیغاتی فیلم هم برای همان زمان طراحی شده بود اما با تغيير سرگروه «دم سرخها» از ماندانا به باغ كتاب و جایگزینی «همه چی عادیه» برای اکران در گروه ماندانا، دست اندرکاران تولید و پخش «همه چي عاديه» فرصت كمي براي آماده سازي نسخه نهايي و طراحی تبليغات داشتند.

این پخش کننده ادامه داد: برای آماده سازی مواد تبلیغی از شوراي صنفي تقاضاي يك هفته تأخير در اكران را کردیم اما آنها اعلام كردند چون قرارداد اکران فیلم مصوب شده ميبايست در همان تاریخ مصوب شده فيلم نمایش داده شود. در نهایت راضی به ضرر شدیم اما ترجیح دادیم برای طراحی و عرضه مواد تبلیغی یک هفته اکران عقب بیفتد و امیدواریم که بتوانیم از 24مردادماه فیلم را روی پرده بفرستیم.

عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی،سحر قریشی، لیلا بلوکات، رضا رویگری و نگین معتضدی از جمله بازیگرانی هستند که در «همه چی عادیه» ایفای نقش داشته اند. این کمدی-موقعیت روایتی است از حضور یک جوان بیکار روستایی در تهران برای یافتن شغل؛ حضوری که در برخورد با وضعیتهای متناقض، طنزی نمکین به دنبال دارد.