1

تعریض سیدجمال ساداتیان به امتداد اکران فیلم مجیدی؟!⇐هرجا که برای اکران می‌رویم، می‌گویند سفارش شده که اکران “فلان فیلم” ادامه پیدا کند

سینماژورنال: سیدجمال ساداتیان تهیه کننده قدیمی سینمای ایران با درام اپیزودیکال “جامه دران” به سینماها آمده است.

به گزارش سینماژورنال ساداتیان که از طریق دفتر پخش متبوعش بشرافیلم شرایط اکران “جامه دران” را فراهم آورده است در تازه ترین گفتگویش گلایه هایی را کرده از نبود سالن کافی برای اکران فیلمش.

ساداتیان حین این گلایه ها اشاراتی کرده به “فلان فیلم” که سفارش شده اکرانش ادامه یابد!
با توجه به اوضاع و احوال اکران به نظر می رسد منظور این تهیه کننده به فیلم مجیدی باشد که بخش عمده سالنها را در اختیار دارد.

ساداتیان با اشاره به کمبود سالن‌ برای نمایش فیلمش به “ایسنا” گفت:‌ در این زمینه با مشکل مواجهیم و اصلا نمی‌دانیم چند سالن در اختیار داریم و هرجا که برای اکران فیلم می‌رویم، می‌گویند سفارش شده که اکران فلان فیلم ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: با این حال امیدواریم با همین چند سالن محدودی که در اختیار داریم، بتوانیم به وسیله اطلاع‌رسانی درست ضریب اشغال سالن‌ها را بالا ببریم.

وی درباره تبلیغات انجام‌شده برای فیلم “جامه‌دران” نیز اظهار کرد: در این زمینه کارهایی کرده‌ایم، اما هزینه تبلیغات بسیار بالا است، چون در دنیای امروز این هزینه‌ها بر اساس برندهای تجاری که گردش مالی بسیار زیادی دارند شکل گرفته، در حالی که کل درآمد یک فیلم دو یا سه میلیارد است و قابل قیاس با برندهای بزرگ نیست. در این شرایط سینماها و فیلم‌ها نمی‌توانند تبلیغات کافی داشته باشند.

ساداتیان ادامه داد: ما بیشتر در زمینه تبلیغات به دنبال استفاده از شبکه‌های اجتماعی و جلب حمایت‌های مردمی هستیم.