1

تدبیر تازه سازمان سینمایی؛ برگزاری گردشی جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان و همدان

سینماژورنال: بالاخره بعد از مدتها حرف و حدیث درباره مکان برگزاری جشنواره کودک و نوجوان رییس سازمان سینمایی از طرحی تازه برای برگزاری این جشنواره خبر داد.

به گزارش سینماژورنال حجت ا.. ایوبی در افتتاحیه سینما زیتون رودبار خبر از این داد که دو بخش کودکان و نوجوانان جشنواره از یکدیگر تفکیک شده و جشنواره به صورت گردشی یک سال در همدان و سال دیگر در اصفهان برگزار خواهد شد.

رییس سازمان سینمایی گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان با تفکیک از یکدیگر، یک سال در همدان و یک سال در اصفهان برگزار می شود و امسال شاهد برپایی جشنواره فیلم نوجوانان در همدان خواهیم بود.

ایوبی عنوان کرد: قرار شد جشنواره فیلم کودک و نوجوان پس از مباحث طولانی و بحث در شورای راهبردی کودک و نوجوان یک سال در همدان و یکسال در اصفهان برگزار شود و در عین حال سینمای خردسال و نوجوان نیز از یکدیگر تفکیک شود.


وی گفت: امسال جشنواره فیلم نوجوانان در همدان برگزار خواهد شد و معتقدیم سینمای خردسال و نوجوان را باید از یکدیگر تفکیک کرد.

اتفاق جالبی که درباره برگزاری گردشی جشنواره کودکان و نوجوانان رخ می دهد در حالیست که در سال اخیر تولیدات اندکی در حیطه سینمای کودک داشته ایم و حتی دبیر جشنواره در نشست خبری خود از این گفته بود که ممکن است این جشنواره را امسال بدون بخش مسابقه آثار بلند برگزار کند.