1

از جانب رييس سابق صورت گرفت⇐تشبيه كانالهاي تلويزيوني متعدد سيما به “كوزه”!!!

سینماژورنال: کمبود بودجه رسانه ملی سبب ساز آن شده که مدیران این نهاد در ماههای اخیر از تعطیلی برخی شبکه ها و تجمیع برخی دیگر سحن گویند.

به گزارش سینماژورنال این اقدام که قطعا با حذف برخی از مشاغل زائد در رسانه ملی هم همراه خواهد بود با واکنش عزت ا.. ضرغامی رییس پیشین این نهاد همراه شده است.

ضرغامی در بخشی از تازه ترین گفتگوی خود در پاسخی مبنی بر اینکه در دوره شما شبکه‌های متعددی با هدف‌گذاری‌های متفاوتی راه‌اندازی شده و حالا در دوران ریاست جدید این شبکه‌ها حذف می‌شوند به “فارس” گفت: سؤالات سخت نپرسید. قاعدتا به عنوان کسی که چیزی را راه انداخته است و حالا آن تعطیل می‌شود، حال خوبی ندارم.

وی ادامه داد: اما حتما دوستان آنجا مطالعه و بررسی داشته‌اند و به یک تشخیص رسیده و عمل کرده‌اند و به نظر همه احترام می‌گذارم اما حال من مانند شخص کوزه‌گری است که بابت خلقت آدم‌ها به خدا گلایه می‌کرد. فرشته‌ای آمد و گفت من همه کوزه‌ها را می‌خرم و همه آنها را می‌شکنم. کوزه‌گر گفت حداقل اگر می‌خواهی کوزه‌هایم را بشکنی برو آنطرف‌تر آنها را بشکن. که من آنها را نبینم. درست است پول آنها را داده‌ای اما من پای کوزه‌ها زحمت کشیده‌ام.