1

تجلیل از عوامل ملودرام افشاگرایانه و محدودالعرضه «پشت دیوار سکوت» 

سینماروزان: «پشت دیوار سکوت» که افشاگری بی سابقه ای در رونمایی از پشت پرده واردات خون آلوده به ایران داشته با حداقل سالن روی پرده است و مدام از سالنهای فول سانسش کاسته میشود اما در عین حال مورد تقدیر یک رویداد در حوزه ارتباطات قرار گرفته است.

اولین جشنواره جایزه ملی «آرمان برتر» با حضور محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از فعالان عرصه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه و نیز برخی عوامل فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» از جمله مسعود جعفری جوزانی، سحر جعفری جوزانی و آرمان درویش در سالن شهید عضدی دانشگاه پیام نور واحد تهران برگزار شد.

تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» ساخته مسعود جعفری جوزانی از دیگر بخش‌های اولین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر بود. در این بخش علاوه بر تجلیل از کارگردان این فیلم سینمایی از برخی بازیگران آن از جمله سحر جعفری‌ جوزانی، آرمان درویش و سمیه نجومی با اهدای لوح یادبود و سیمرغ فیروزه‌‌ای تجلیل به عمل آمد؛ تجلیل از عوامل این فیلم سینمایی توسط محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

نخستین جشنواره جایزه ملی «آرمان برتر» در حوزه ارتباطات، روابط‌ عمومی، رسانه و تبلیغات با همکاری جامعه نوین روابط‌عمومی ایران، ماهنامه دیدگاه هنر، دبیرخانه دائمی جشنواره ایران ۱۴۰۴ و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها راه‌اندازی شده است.

در این رویداد به برترین مدیران ارزش‌آفرین که مستندات و اقدامات مثبت و موفق مجموعه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده یا برای نخستین بار فعالیت ارزشمندی را پایه گذاری نموده‌اند، پس از ارزشیابی هیئت داوران و کسب امتیاز، تندیس ویژه ملی آرمان برتر و لوح برتر اعطا شد.