1

تجربه فوتبالی باران کوثری پیش‌روی ساکنان بهارستان⇔نمایندگان مجلس به تماشای «عرق سرد» می‌نشینند

سینماروزان: نمایندگان کمیسیون فرهنگی و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بعد ماه رمضان به تماشای فیلم «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی می نشینند.

به گزارش سینماروزان در زمان برگزاری جشنواره فجر بود که طیبه سیاوشی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مجلس برای اصلاح قانون گذرنامه و تسهیل برخی موارد خروج زنان از کشور بدون داشتن اذن همسر، به همکاران نماینده خود پیشنهاد کرد به تماشای «عرق سرد» بنشینند و نسبت به رفع خلاءهای قانونی در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به فیلم «عرق سرد» که با بازی باران کوثری در نقش یک فوتبالیست ممنوع الخروج با همین مضمون تهیه شده، گفت: اگر عوامل این فیلم به دنبال اصلاح این رویه هستند به آنها توصیه می‌کنیم نمایندگان را برای اکران خصوصی فیلم دعوت کنند. این امر باعث می‌شود نمایندگان با خلاءهای قانونی در این زمینه آشنا شوند و نسبت به اصلاح قانون تسریع شود و حالا قرار است نمایندگان مجلس به تماشای دومین ساخته بیرقی بنشینند.

«عرق سرد» نخستین بار در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد و در هشت رشته کاندید جایزه بود و مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت. کاندید شدن تمامی بازیگران فیلم در جشنواره از نکات قابل توجه «عرق سرد» بود.