1

اقبال مخاطبان از “عصر یخبندان” در شهرستانها!

سینماژورنال: اکران فیلم “عصر یخبندان” در شهرستان‌ها که همزمان با تهران فیلم را روی پرده برده‌اند با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

به گزارش سینماژورنال محرم براتی مدیر پخش بامداد فیلم با بیان اینکه سینماهای نمایش دهنده فیلم “عصر یخبندان “در شهرستان‌ها در حال افزایش است از استقبال خوب مردم از این فیلم خبر داد و گفت؛ موضوع جذاب فیلم و کشش قصه باعث شده فیلم از بهترین تبلیغات سینمایی یعنی تبلیغات چهره به چهره برخوردار شود.

براتی در این باره افزود” تماشاگران فیلم با رضایت از سالن‌های سینما خارج می‌شوند و برای همین دیگران را نیز به تماشای فیلم تشویق می‌کنند.

مدیر پخش فیلم “عصر یخبندان” اظهار امیدواری کرد با نزدیک شدن به عید سعید فطر روند صعودی فروش فیلم ادامه داشته باشد و در تعطیلات عید سعید فطر گیشه سینماها رونق بیشتری را شاهد خواهند بود.

فیلم “عصر یخبندان” از چهارشنبه گذشته و با 22 سینما در تهران اکران خود را آغاز کرد و از اوایل هفته سالن‌های سینما در شهرستان‌ها نیز به تعداد سالن‌های نمایش دهنده فیلم اضافه شده اند.

همچنین طبق اعلام دفتر پخش بامداد فیلم از این هفته و با اضافه شدن سینماهای حمایتی و رفع شدن مشکل تکنیکی چند سالن سینما در تهران، تعداد سالن‌های نمایش دهنده عصر یخبندان در تهران به 30 سالن و در شهرستانها به 50 سالن افزایش خواهد یافت.