1

تبریک به صاحبان آثار ارگانی و مشکوک‌المنابع؟⇐انتصاب یک هیات انتخاب متزلزل برای جشنواره سی و هشتم فجر؛ از نماینده انتخاباتی قالیباف تا مدیران انتقادبرانگیز تلویزیون/از رییس هیات مدیره خانه سینمایی با کارنامه‌ای مغشوش تا همسر یک موزیسین و…

سینماروزان: معرفی هیات انتخابی متزلزل برای جشنواره سی و هشتم فیلم فجر بیش از هر چیز نوید بستن بخشهای اصلی با فیلمهای ارگانی و مشکوک‌المنابع را نمی‌دهد؟؟

محمود رضوی نماینده انتخاباتی قالیباف در انتخابات۹۶ که سابقه بالایی در کار بار ارگانها دارد و عملکردش به‌عنوان نایب‌رییس شورای صنفی نمایش بشدت گلایه‌ساز بوده ، همایون اسعدیان رییس هیات مدیره خانه سینمایی که در ماههای اخیر مدام با نقد بخاطر کوتاهی در وظایف اولیه صنفی روبرو بوده در کنار یک فیلمساز جوان کم‌مایه به نام یلدا جبلی که همسر فردین خلعتبری هست تنها نمایندگان سینمایی هیات انتخاب را تشکیل می‌دهند.

محمد احسانی و حسین کرمی از مدیرانی که کارنامه‌شان در تلویزیون با نقد روبرو بوده و همچنین محمود اربابی از مدیران درون سازمان سینمایی از دیگر اعضای هیات انتخابند.

رضا درستکار منتقدی که در یکی دو سال اخیر عطش بالایی نشان داده بود برای اجرای نشست‌های جشنواره کودک عضو هفتم هیات انتخاب است.

محمود اربابی، همایون اسعدیان، یلدا جبلی، رضا درستکار، سید محمود رضوی و حسین کرمی در این دوره از جشنواره انتخاب فیلم های بخش سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) و نگاه نو (ویژه فیلم اول کارگردانان) را بر عهده خواهند داشت.

این هفت نفر تا 15 دی ماه فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ و نگاه نو را معرفی خواهند کرد.