1

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐ دستور به اکران‌ “لیلاج” از همین هفته+ثبت قرارداد اکران “یادم تو را فراموش” و دو فیلم دیگر+امتداد سوال‌برانگیز اکران فیلم نایب‌رییس شورا به‌بهانه حفظ کف فروش!؟

سینماروزان: در تازه‌ترین جلسه شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم “یادم تو را فراموش” در گروه سینمایی زندگی بعد از پایان فیلم “آشفتگی” و قرار داد اکران فیلم “آنجا همان ساعت” در گروه سینمایی زندگی بعد از پایان اکران فیلم “یادم تو را فراموش” ثبت شد.

در جلسه اخیر شورا همچنین قرارداد اکران فیلم “بیست وسه نفر” در گروه سینمایی باغ کتاب بعد از پایان اکران فیلم “چشم و گوش بسته” ثبت شد و دستور داده شد اکران فیلم “لیلاج” از روز چهارشنبه ششم آذر آغاز شود.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد شورا دستور به حذف فیلم “رد خون” از اکران و جایگزینی با “جاندار” دهد ولی شورا دستور داد به بهانه حفظ کف فروش، اکران این فیلم ادامه یابد؛ این اتفاق درحالیست که “رد خون” علاوه بر پر کردن سقف ۸هفته‌ای اکران خود، یک هفته نیز با توجیه قطعی اینترنت روی پرده مانده و در مجموع ۹ هفته اکران داشته است و حالا با دستور شورا، برای دهمین هفته گروه آزادی را دراختیار خواهد داشت!