1

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐دستور اکران سینمای “تا ابد” که با پروانه ویدیویی تولید شده!!؟+دستور اکران آنلاین “لتیان”

سینماروزان: در تازه‌ترین جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلمی با نام «تا ابد» از چهارشنبه این هفته پانزدهم مردادماه در گروه ایران اکران شود.

به گزارش سینماروزان اینکه فیلم “تا ابد” با عنوان “روزی روزگاری تهران” در آذر ۹۷ پروانه ویدیویی گرفته ولی شورای صنفی نمایش این فیلم را بعنوان فیلم سینمایی معرفی کرده برای اکران در گروه ایران به شدت پرسش‌برانگیز است؟؟

تهیه‌کننده “تا ابد” کیست؟ محمد نجفی‌زاده که ازجمله شرکای پخش جبرییل‌فیلم در زمان پخش فیلم پرحاشیه “پایان‌نامه” بود!!! جبرییل‌فیلم متعلق به کیست؟ روح‌الله اخوی جواد شمقدری رییس اسبق سازمان سینمایی.

اینکه چنین فیلمهایی روانه اکران در سینماها می‌شوند ناشی است از بی‌رغبتی صاحبان آثار شناخته‌شده سینمایی به اکران در این دوران رکود سینما؟؟

به جز این از چهارشنبه این هفته فیلم سینمایی قتل عمد» به کارگردانی سعید دولت‌خانی نیز اکران می‌شود.

همچنین در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش مقرر شد «لتیان» به کارگردانی علی تیموری اکران آنلاین شود.

این فیلم پیش از این برای اکران در اردیبهشت ماه قرارداد بسته بود که صاحبانش مستندات این اتفاق را ارایه دادند و به این ترتیب برای اکران آن تصمیم‌گیری شد؛ از همین رو این فیلم بلافاصله و بدون نیاز به شرط دو هفته اکران بر پرده سینماها می‌تواند به‌صورت آنلاین اکران شود.