1

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐آغاز اکران “…دختر شیرازی” از همین هفته+ثبت قرارداد اکران “عطر داغ” و دو فیلم+امتداد اکران فیلم نایب‌رییس شورا در گروه آزادی برای یازدهمین هفته!!

سینماروزان: در تازه‌ترین جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد «خداحافظ دختر شیرازی» ساخته افشین هاشمی در گروه آزاد از چهارشنبه ۱۳ آذر اکران می‌شود.

همچنین قرارداد «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی در گروه استقلال بعد از «جهان بامن برقص» به کارگردانی سروش صحت ثبت شده است.

قرارداد فیلم سینمایی «کله پوک» هم در گروه ایران بعد از «سونامی» به کارگردانی میلاد صدرعاملی ثبت شد، قرارداد «کاتی و ستاره» رضا مجلسی در گروه ایران بعد از «کله پوک» ثبت شد.

شورا همچنین مقرر کرد فیلم «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی که پیش‌تر قرار بود بعد از اکران «قسم» در گروه «زندگی» روی پرده برود، بعد از پایان اکران «تورنادو» به کارگردانی جواد هاشمی در این گروه سینمایی، روی پرده برود.

با عدم دستور شورا برای اکران “جاندار” در گروه آزادی مشخص شد اکران “…رد خون” متعلق به نایب رییس شورای صنفی نمایش برای یازدهمین هفته در این گروه به اکران خود ادامه خواهد داد.