1

تازه‌ترین اظهارات مدیر شبکه دو درباره “کلاه قرمزی”⇐همه چیز برای تولید فصل تازه “کلاه قرمزی” فراهم است و ادامه کار بستگی به تهیه‌کننده دارد!/به آخرین فصل “کلاه قرمزی” منابع خوبی تخصیص داده شد و مبلغ موردتوافق تا ریال آخر به تهیه‌کننده پرداخت شد ولی اینکه تهیه‌کننده با عوامل تسویه کرده یا نه را نمیدانم!!؟

سینماروزان: دو سال قبل بود که آخرین فصل “کلاه قرمزی” بعد از کشمکش‌های فراوان روی آنتن رفت و پس از آن نه تنها فصولی تازه از این مجموعه پرطرفدار تولید نشد بلکه گاه و بیگاه حرف و حدیثهایی درباره بدحسابی مالی با عوامل سریال شکل گرفت!

اینکه چرا شبکه دوم سیما که این سالها کارنامه‌ای متزلزل در تولید سریال داشته از برند “کلاه قرمزی” برای کمک به رونق خود استفاده نمی‌کند، پرسشی است که همواره پیش‌روی مدیریت این شبکه وجود داشته.

محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو در چرایی ایجاد وقفه در ادامه تولید سریال “کلاه قرمزی” به هفت‌صبح گفت: در حال حاضر برای ادامه “کلاه قرمزی” همه امکانات فراهم شده؛ از صبوری و خویشتنداری(!) تا تامین منابع مالی. از سوی ما همه چیز برای تولید فراهم بوده و ادامه کار به تهیه‌کننده سریال یعنی طرف دوم ماجرا بستگی دارد.

جعفری‌جلوه درباره بدهکاری تهیه‌کننده “کلاه قرمزی” به برخی عوامل و برگشت خوردن چک تهیه‌کننده(؟) گفت: تسویه حساب با تهیه‌کننده از سوی ما صورت گرفته ولی اینکه تهیه‌کننده با عوامل تسویه کرده یا نه را نمیدانم!!

مدیر شبکه دو تاکید کرد: به آخرین فصل “کلاه قرمزی” منابع خوبی تخصیص داده شد و مبلغ موردتوافق تا ریال آخر به تهیه‌کننده پرداخت شد و ما از هیچ چیز فروگذار نکردیم و از مراودات مالی تهیه‌کننده با عوامل، اطلاعی نداریم.