1

تابش با طرح ایراد از معاونت بین‌الملل فارابی، مسئولیت جدید ایل‌بیگی را اعلام کرد!!

سینماروزان: معاونت بین الملل بنیاد سینمایی فارابی در همه این سالها به یک دلیل مهم و آن هم عدم نوزایی و تثبیت چنددهه‌ای افرادی ثابت در رأس آن مدام با انتقاد کارشناسان بین الملل روبرو بوده است.

به گزارش سینماروزان علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد فارابی در تازه ترین گفتگوی خود که با «شرق» انجام شده در کنار تلاش برای تعریف و تمجید از معاونت بین الملل تعریضی هم زده به یکی از ایرادات این معاونت. تابش بیان داشت: معتقدم هر زمان تغییروتحولی لازم باشد، باید با درک اقتضائات زمان، مدیریتی پویا، در چارچوب برنامه‌ای مدون و در چند گام و مرحله به سمت تغییر مأموریت‎‌ها و اهداف حرکت کرد. ایراد اصلی من به همکاران بین‌الملل بنیاد، شاید همین باشد که کمتر تمایل داشته‌اند در باب فعالیت‌های خود، آنچنان که بایدوشاید، اطلاع‌رسانی کنند.

تابش در جایی دیگر از این گفتگو هم از مسئولیت جدید حبیب ایل بیگی معاون معزول نظارت چنین گفت: با تقسیم کاری که در بنیاد صورت پذیرفته، قائم‌مقام بنیاد، حبیب ایل‌بیگی، مسئولیت حمایت از سینمای کودک و نوجوان و این نوع از فیلم‌هایی را که مخاطبان زیادی دارد، برعهده گرفته‌اند که امیدواریم به‌زودی، جدا از مباحث جشنواره‌ای، موارد مربوط به تولید آثار متنوع در این ژانر و اکران عمومی آنها نیز در قالب برنامه‌ای مدون پیش‌روی مخاطبان آن قرار گیرد.