1

بی‌پولی؛ مانع انتشار آلبوم بازیگر نقش “جلال همتی” در “نهنگ عنبر”!+عکس

سینماژورنال: سپند امیرسلیمانی بازیگری که در زمینه موسیقی هم صاحب تجربیات است و البته در کمدی “نهنگ عنبر” در نقش یکی از خوانندگان کوچه بازاری لس آنجلسی به نام جلال همتی ایفای نقش کرده بود از بی پولی گریبانگیرش برای انتشار آلبوم سخن گفت.

به گزارش سینماژورنال سپند امیرسلیمانی که در ماههای اخیر  2 قطعه به نامهای «دل بده» و «شب پاییز» منتشر کرده است در این باره به “فیلمنت” گفت: خیلی دوست دارم آلبومم منتشر شود، ولی کمی تنبل و البته بی پول هم هستم، ولی واقعا می خواهم این کار را جدی انجام بدهم چون همیشه در خواندن جدی بودم.

وی افزود: من زمانی که کنکور شرکت کردم موسیقی امتحان دادم، ولی بازیگری قبول شدم و همیشه به موسیقی علاقه داشتم و ساز می زدم، ولی شاید این تک آهنگ ها برای اینکه نظر مخاطب را متوجه بشوم و ببینم چه چیزی دوست دارد بهتر باشد.

بازیگر فیلم «نان، عشق موتور هزار» با اشاره به 2 قطعه «دل بده» و «شب پاییز» گفت: «دل بده» یک کار  ضربی خوانی است و اولین بار در برنامه “رادیو هفت” به مناسبت چهلم زنده یاد مرتضی احمدی پخش شد، اما «شب پاییز» یک کار اسلو راک است و من بازخورد خوبی از انتشار این تک آهنگ دیدم و شاید 70 تا 80 درصد مخاطبان راضی بودند و 10 درصد هم راضی نبودند، 10 درصد هم فحش دادند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون نتوانسته برای انتشار آلبومش سرمایه گذار پیدا کند، گفت: متاسفانه تا بحال دنبال اسپانسر نرفتم و شاید این بخاطر تنبلی باشد، البته برخی از اسپانسرها انتظاراتی دارند که با روحیات من سازگار نیست، مثلا شبیه یک خواننده لس آنجلسی بخوانم که سبک کارم با آن شخص هماهنگ نیست.

سپند امیر سلیمانی درخصوص کار جدیدش گفت: تک آهنگی به نام «بخندیم» را قرار است به زودی منتشر کنیم و فکر می کنم اولین رونمایی این قطعه در برنامه “خندوانه” باشد؛ شعر این قطعه را مهدی ایوبی سروده است.

سپند امیرسلیمانی در "نهنگ عنبر"
سپند امیرسلیمانی در “نهنگ عنبر”