1

به کوروش یغمایی مجوز ندادند اما کاوه یغمایی مجاز شد+عکس

سینماژورنال: در حالی که کوروش یغمایی خواننده قدیمی ایران بعد از نزدیک به یک دهه پیگیری نتوانست مجوز آلبوم “ملک جمشید” را از دفتر موسیقی ارشاد بگیرد و در نهایت مجبور شد آن را از طریق یک کمپانی آمریکایی به نام Now-Again Records منتشر کند اما کاوه یغمایی فرزند این خواننده مجوز تازه ترین آلبومش را دریافت کرد.

به گزارش سینماژورنال کاوه یغمایی که بعد از انتشار اولین آلبومش “مترسک” در ایران، در سال 1386 به کانادا رفته و دومین آلبومش “سکوت سرد” را در آنجا منتشر کرده بود در سال 1390 مجددا به ایران بازگشت و بعد از 5 سال توانست مجوز آلبوم تازه اش “منشور” را دریافت کند.

ضبط در کانادا

ساخت «منشور» چندین سال زمان برده و کار آهنگسازی همه قطعات برعهده خود این خواننده بوده، همچنین ضبط قطعات در کشور کانادا با همکاری اعضای گروه مشهور «نیکل بک» انجام شده است، ترانه های این آلبوم نیز از سروده های روزبه بمانی، حسین غیاثی، میثم یوسفی و نیلوفر فرزندشاد هستند.

«منشور» شامل ۹ قطعه در سبک راک و پاپ راک است و «کاوه یغمایی» با آوای گرم خود و نوای دلنشین گیتارش در تمام قطعات به هنرمندی پرداخته است، در بخش خوانندگی «دیوید استیل»، «ساتگین یغمایی» و «نیلوفر فرزندشاد» به عنوان همخوان با «کاوه یغمایی» همکاری کرده اند. ناگفته نماند «دنیل ادیر» درامز نواخته، «دیوید اسپایدل» گیتار باس و «برایان پولسن» گیتار الکتریک را به نوا درآورده اند. «کاوه یغمایی» هم خود به جز خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک و کیبورد هم نواخته است.

تمرین برای کنسرت

کاوه یغمایی قرار بود پس از مدتها دوری از عرصه موسیقی داخل کشور، در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی برگزار کند، در حالیکه تمام بلیت‌های کنسرتش به پایان رسید، نتوانست روی صحنه برود و آن را به آینده موکول کرد. حالا این روزها کاوه با نوازندگانی چون بابک ریاحی‌پور، مسعو همایونی، نیما حمیدی، نیلوفر فرزندشاد و… در حال تمرین برای کنسرت هستند و طبق شنیده‌ها قرار است در شهریورماه با کنسرت دیگری با مخاطبان خود دیدار کند.

اینسرت "منشور" کاوه یغمایی
اینسرت “منشور” کاوه یغمایی