1

به دنبال گزارش سينماژورنال صورت گرفت: تأييد تصميم نورتابان و وتوي نظر ايوبي توسط شوراي صنفي نمايش

سینماژورنال: تنها ساعتی بعد از انتشار گزارش سینماژورنال درباره اینکه پخش کننده فیلم مجیدی بدون هماهنگی با شورای نمایش اقدام به نقض سخنان رییس سازمان سینمایی و نیم بها کردن بلیت فیلمش در روز ملی سینما کرده است(اینجا را بخوانید) سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگویی از نیم بها شدن بلیت تمامی سینماها در روز ملی سینما خبر داد!

به گزارش سینماژورنال غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش به “ایلنا” گفته است: به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ شهریور روز ملی سینما شورای صنفی نمایش تصمیم  گرفت که تمامی فیلمهای روی پرده با بلیت نیم بها به نمایش در بیاید.

وی ادامه داد: بر همین اساس تمامی سینماهای سراسر کشور که فیلمهای سینمایی “مزار شریف”، “قندون جهیزیه”، “دوران عاشقی” و “محمد رسول ا..(ص)” را نمایش می‌دهند باید قیمت بلیت این فیلم‌ها را بصورت نیم بها عرضه کنند.

اظهارنظر سخنگوی شورای نمایش در حالی صورت می پذیرد که اعضای شورای نمایش در ساعات گذشته هیچ جلسه فوق العاده ای برای تصمیم گیری در این باره نداشته اند و اگر هم این تصمیم خروجی آخرین جلسه آنها در دوشنبه گذشته بوده قطعا باید همان موقع رسانه ای می شده نه الان.

از آن گذشته این تصمیم همچنان نقض صریح سخنان رییس سازمان سینمایی است که چند روز قبل گفته بود در روز ملی سینما بلیت نیم بها نخواهیم داشت.(اینجا را بخوانید)