1

بهرام توکلی فیلم کودک می‌سازد

سینماژورنال: بهرام توکلی کارگردان جوان ایرانی که همچنان در سایه موفقیت دومین فیلم بلندش “اینجا بدون من” قرار دارد به تازگی “من دیه گو مارادونا هستم” را روی پرده داشت.

به گزارش سینماژورنال “من دیه گو…” اما نتوانست در ارتباط برقرار کردن با مخاطبان موفق باشد و بعد از سه هفته که از نمایش آن گذشت سرگروهی را از دست داد.

با این حال توکلی دست از فیلمسازی برنخواهد داشت و چنان که در تازه ترین گفتگویش مطرح کرده قصد دارد فیلم تازه اش را در ژانر کودک بسازد.

صبح تا ظهر بر روی یک فیلمنامه کار میکنم و ظهر به بعد بر روی فیلمنامه ای دیگر

بهرام توکلی با اشاره به اینکه اغلب سعی کرده به طور همزمان بر روی چند پروژه کار کند به “24” می گوید: من همیشه همزمان در حال نوشتن دو یا سه کار هستم یعنی نمیتوانم فقط مشغول نوشتن بر روی یک فیلمنامه شوم. مثلا اگر صبح تا ظهر بر روی یک فیلمنامه کار کنم. ظهر به بعد چند ساعتی را بر روی فیلمنامه ای دیگر کار میکنم.

توکلی ادامه می دهد: مثلا هنگام نوشتن “من دیه گو مارادونا هستم” مشغول نوشتن یک فیلمنامه دیگر بودم؛ همین فیلمنامه ای که الان می خواهم بسازم.

بچه ام به 4 سالگی رسیده و میخواهم فیلم کودک بسازم

بهرام توکلی که ساخته های قبلیش “بیگانه” و “آسمان زرد کم عمق” نیز چنان که باید در گیشه ناموفق بودند با اشاره به اینکه سوژه هایش را منطبق با حال و هوای زندگیش انتخاب می کند بیان می دارد: الان که بچه ام به 4 سالگی رسیده به شدت دنبال آن هستم که یک فیلم برای کودکان بسازم. حتی حساب این را کرده ام که وقتی این فیلم ساخته شد بچه ام به چند سالگی رسیده و آیا فیلم مناسب سنش هست یا نه.

وی ادامه می دهد: چطور می توانم با حال و هوایی که “اینجا بدون من” یا “پرسه در مه” را کارگردانی کردم فیلم جدیدم را بسازم؟!