1

بنیاد روایت: به‌زودی فرد دیگری بجای شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای دفاع مقدس می‌شود

 سینماژورنال: هفته گذشته سایت خبری-تحلیلی “سینماپلاس” از این خبر داده بود که محمدرضا شرف‌الدین مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از مسئولیت این انجمن خداحافظی کرده است.

به گزارش سینماژورنال چند روز بعد از انتشار آن خبر شرف الدین در گفتگویی ادعا کرد تا پروانه ساخت فیلمش را نگیرد در انجمن می ماند و حالا روابط عمومی بنیاد روایت که انجمن دفاع مقدس از سازمانهای زیرمجموعه آن است خبر تغییر مدیر انجمن را تأیید کرده است.

ترک مدیریت بعد از یازده سال…

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت، محمدرضا شرف الدین حدود 11 سال است که مسئولیت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را بر عهده دارد و مدتی است که مسئولیتش در این انجمن به پایان رسیده است و بزودی فرد دیگری جایگزین این مدیر سینمایی در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس می‌شود.

سید مجتبی نوریان مدیر ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت در این باره به “کیهان” گفت: شرف الدین قصد دارد با دریافت پروانه ساخت فیلم «اگر باران ببارد» دوباره وارد عرصه تولید شود و تهیه کنندگی سینما را از سر گیرد.

مدیرمسئول “کیهان کاریکاتور” جایگزین شرف الدین
محمد حسین نیرومند به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح جایگزینی محمدرضا شرف الدین برای مدیریت جدید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس مطرح است ولی هنوز این انتخاب قطعی نشده است.

نیرومند سوابق فراوانی در حوزه کاریکاتور داشته است و از جمله در دهه هفتاد مدیرمسئول ماهنامه “کیهان کاریکاتور” بوده است. البته که ایشان به عنوان مشاور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، سرپرست مركز هنرهاي تجسمي حوزه هنري، مشاور هنري رياست حوزه هنري و رئيس سازمان توسعه سينمايي سوره نیز فعالیت داشته است.