1

بنا بر ادعای رسانه اصولگرا⇐”رسوایی۲″ رقبیب “ایستاده در غبار” شد

سینماژورنال: مسعود ده نمکی بعد از حدود یک دهه فعاالیت در سینما و در شرایطی که تمامی فیلمهای قبلی اش از سه گانه “اخراجیها” گرفته تا “رسوایی” و “معراجیها” را در اکران نوروزی روی پرده فرستاده بود امسال نتوانست اکران نوروز را برای “رسوایی2” بگیرد.

به گزارش سینماژورنال درباره این عدم تحصیص اکران نوروزی به “رسوایی2” نقل قولها فراوان بود و برخی شنیده ها از دورخیز ده نمکی برای اکران عیدفطر سخن گفتند با این حال آن طور که خبرگزاری اصولگرای “فارس” خبر داده این فیلم در اکران دوم نوروز روی پرده خواهد رفت.

“رسوایی2” که داستان زندگی یک روحانی عارف مسلک با بازی اکبر عبدی را روایت می کند که پیش بینی وقوع یک زمین لرزه را در کلانشهری شبیه تهران می کند به یک دلیل اثر متفاوتی است و آن هم تصویرسازی دقیقی است که از زلزله احتمالی تهران ارائه داده است.

اکران “رسوایی2” همزمان با “ایستاده در غبار” که پیشتر اکران دوم نوروزش قطعی شده بود نوعی رقابت میان این دو اثر را که هر دو متعلق به طیفهای ارزشی سینمای ایران هستند فراهم می کند.

«دلبری»، «مرگ ماهی» و «خنده‌های آتوسا» دیگر آثاری هستند که “فارس” خبر از اکران آنها همزمان با “رسوایی2” در اکران دوم نوروزی داده است.