1

تاييد خبر سینماژورنال پس از شش ماه ⇐ افخمي: دارم به داماد پورمحمدى آموزش تهيه‌كنندگى مي‌دهم!+عکس

سینماژورنال: حدودا شش ماه قبل و بعد از حذف محمود گبرلو از “هفت” بود که سینماژورنال در گزارشی خبر از ردّپای پررنگ یوسف منصوری داماد علی اصغر پورمحمدی در تولید سری جدید “هفت” داد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال بعد از انتشار این گزارش برخی از دست اندرکاران سری جدید “هفت” سعی زیادی کردند که این خبر را تکذیب کنند و آن را نوعی فانتزی سازی قلمداد کنند.

بعد از شش ماه افخمی خبر سینماژورنال را تأیید کرد

با این حال امروز دوم اسفند ماه بهروز افخمی در گفتگویی نه تنها حضور داماد پورمحمدی را تأیید کرده که گفته در حال آموزش تهیه کنندگی به اوست.

بنا به اطلاعات ارائه شده در “سینما” بهروز افخمى در گفتگو با “هفت صبح” بالاخره حضور يوسف منصورى داماد على اصغر پورمحمدى را پذيرفته است.

البته او با تيزهوشى شائبه همه كاره بودن اين فرد و شائبه خط دادن او كه از طيف عماريون به حساب مى آيد را نپذيرفته و اعلام كرده در حال آماده كردن او است تا به او تهيه كنندگى را آموزش دهد!!

صدرعاملی مجری میشود و منصوری تهیه کننده رسمی

آن طور كه شنيده ميشود قراراست در آينده اى نزديك يوسف منصورى تهيه كننده و رسول صدرعاملى تكيه بر صندلى مجریگری “هفت” بزند و افخمى نيز به سراغ فيلم و فيلمسازى رود.

یوسف منصوری پیشتر و در زمان حضور پورمحمدی به عنوان رییس مرکز رسانه قوه قضاییه، فیلمهای کوتاهی را به سفارش مرکز رسانه قوه قضاییه تولید کرده بود. فیلمهایی که در تولید آنها کارگردانانی چون حمید نعمت ا.. و هادی مقدم دوست نقش داشتند.(اینجا را بخوانید)

یوسف منصوری(سمت راست)
یوسف منصوری(سمت راست)