1

بعد از پرسش رسانه‌های مستقل درباره چگونگی صدور پروانه کارگردانی برای متصدی روابط عمومی سینما⇐حالا رسانه اصلاح‌طلب خبر داده از صعود این متصدی به شهرداری!!

سینماروزان: دو هفته قبل بود که انتشار تصاویری از فیلمسازی جلیل اکبری‌صحت متصدی روابط عمومی سازمان سینمایی با پرسش رسانه‌های مستقل مبنی بر چگونگی صدور پروانه کارگردانی فیلم برای نامبرده مواجه شد. محمدصادق عابدینی از اهالی رسانه همان زمان در توئیتی به طرح پرسش درباره چگونگی صدور پروانه کارگردانی برای وی پرداخت.

به گزارش سینماروزان برخی رسانه ها جلوتر رفتند و درباره چگونگی تأمین بودجه فیلمسازی متصدی روابط عمومی در کشوری خارجی به نام کنیا پرسیدند.

پرسش بعدی چگونگی حضور همزمان به عنوان متصدی روابط عمومی و در عین حال فیلمسازی بود؟

هرچند انتظار می‌رفت محمدمهدی حیدریان یا یکی از مقامات سازمان سینمایی درباره این پرسشها توضیحی ارائه کنند اما هیچ توضیحی در این باره ارائه نشد تا حالا که روزنامه اصلاح طلب «شرق» خبر داده از حذف متصدی روابط عمومی داده و جالب اینکه این رسانه مدعی شده این متصدی به سازمان فرهنگی-هنری شهر تهران خواهد رفت تا کنار حجت الله ایوبی فعالیت کند!!

متن خبر «شرق» را بخوانید:

شنیده‌ها حاکی از آن است که تغییراتی در مدیریت سازمان سینمایی در حال رخ‌دادن است. روز گذشته سعید رجبی‌فروتن به‌عنوان مدیریت دفتر رئیس سازمان سینمایی از سوی محمدمهدی حیدریان حکم گرفت.
جلیل اکبری‌صحت، مدیرکل روابط‌عمومی سازمان سینمایی که این‌روزها در کنیا مشغول ساختن نخستین فیلم بلند سینمایی خود است، بعد از جشنواره فیلم فجر از سازمان سینمایی خواهد رفت و قرار است در کنار حجت‌الله ایوبی در معاونت فرهنگی‌- اجتماعی شهرداری تهران مشغول  به کار شود.
به‌جای او مسعود نجفی، مدیر فعلی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، مشغول کار در سازمان سینمایی خواهد شد.