1

بعد از تلاشهای کارگردان «ماه‌گرفتگی» برای فیلمسازی در برزیل⇐حالا کوششهای بازیگر «اخراجیها» برای فیلمسازی در تایلند

سینماروزان: در حالی که مسعود اطیابی کارگردان فیلم ضدفتنه «ماه گرفتگی» که پشت خط اکران مانده به برزیل رفته و تلاش میکند برای ساختن «من اینجا چی میخوام» با حضور حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی، حالا خبر رسیده سیدجواد هاشمی بازیگر «اخراجیها» هم به دنبال تولید فیلم در تایلند است.

به گزارش سینماروزان سیدجواد هاشمی که در زمان حضور جواد شمقدری در سازمان سینمایی یک فیلم کودک پرهزینه به نام «اختاپوس: آهوی پیشونی سفید» را به تهیه کنندگی مسعود اطیابی کارگردانی کرده بود قصد دارد برای تولید قسمت دوم این فیلم سری به تایلند بزند؛ فیلمی که علاوه بر کارگردانی تولیدش را هم برعهده گرفته است.

جواد هاشمی با اشاره به اینکه قسمت دوم فیلم «اختاپوس: آهوی پیشونی سفید» به زودی جلوی دوربین می رود به «مهر» گفت: «پیشونی سفید ۲» هفته آینده در ساری جلوی دوربین می رود و در این قسمت بازیگرانی چون ترلان پروانه، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، امیررضا احمدی، هومن حاجی عبدالهی، امیر غفارمنش، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، ارسلان قاسمی، رکسانا وطنخواه و من حضور داریم. «پیشونی سفید ۲» قرار است در ساری، همدان، فومن، تهران و بخش هایی از آن در یکی از شهرهای جنگلی تایلند جلوی دوربین برود.

وی ادامه داد: این فیلم از نظر ویژوآل افکت بسیار سنگین است و با توجه به اینکه چندان به انیمیشن اعتقاد ندارم، ویژوآل فیلم نیز به صورت رئال و نزدیک به واقعیت اجرا می شود. قسمت دوم «اختاپوس آهوی پیشونی سفید» نیز مانند قسمت اول کاملا موزیکال است و هفت ترانه برای این فیلم سروده شده که در حال حاضر آماده شده اند تا در صحنه و هنگام فیلمبرداری پلی بک شود.

وی ادامه داد: داستان این فیلم درباره تقابل میان خیر و شر است و به خانواده ها تذکر داده می شود که مراقب باشند شیطان سراغشان نیاید. مساله مهم این است که هدف این فیلم تنها بچه ها نیستند و به خانواده ها هم فکر می کنیم لذا امیدوارم خانواده ها از این فیلم مانند قسمت اول استقبال کنند و برای دیدن آن به سینما بیایند.

این کارگردان با اعلام اینکه یکی از پرهزینه ترین کارهای سینمای کودک را جلوی دوربین می برد، بیان کرد: ما مخاطب کودک را بسیار جدی گرفته ایم و در هیچ کدام از بخش های فیلم کم نخواهیم گذاشت و یک اثر بسیار خوب و متفاوت را جلوی دوربین ببریم. «پیشونی سفید ۲» آذر ماه آماده می شود تا در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

داستان «پیشونی سفید ۲» در ادامه اتفاقات قسمت اول این فیلم (اختاپوس) روایت می شود. با گذشت پنج سال، پدر و مادر آهوی پیشونی سفید سرانجام بازمی گردند و در این میان داستان دستخوش اتفاقات دیگری می شود.