1

بعد از بهرام رادان، ممنوع‌التصویری فاطمه معتمدآریا هم تأیید شد⇐ستاره اسکندری جایگزین شد

سینماژورنال: در حالی که پیش از این شنیده‌هایی طرح شده بود درباره رایزنی تهیه کننده سریال نوروزی “زعفرونی” برای گرفتن مجوز بازی فاطمه معتمدآریا در آن(اینجا را بخوانید) اما گویا این تلاشها به جایی نرسیده است و پس از بهرام رادان که اخیرا پخش تیزرهای تازه ترین فیلمش “حکایت عاشقی” بخاطر حضور وی ممنوع شد(اینجا را بخوانید) حالا ممنوع التصویری معتمدآریا هم تأیید شده است.

به گزارش سینماژورنال ایرج محمدی که تهیه کنندگی “زعفرونی” را برعهده دارد و برادرزاده اش حامد هم سریال را کارگردانی می کند مدتها به دنبال فراهم آوردن شرایط حضور معتمدآریا در آن بود اما آن طور که مسعود احمدی در “برنا” خبر داده این تلاشها به جایی نرسیده و برای همین یک بازیگر جدید جایگزین معتمدآریا شده است.

ستاره اسکندری جایگزین فاطمه معتمدآریا

این بازیگر جدید ستاره اسکندری است که اخیرا مینی سریال “دندون طلا” را در شبکه خانگی داشت. اسکندری نقش اصلی سریال را بازی خواهد کرد و مهدی هاشمی، مهران احمدی، هادی کاظمی و حسین سلیمانی از دیگر بازیگران این سریال به شمار می روند.

فیلمنامه این اثر تلویزیونی به قلم سعید جلالی و  فیلمساز این سریال به رشته تحریر در آمده است. “زعفرونی”  درون مایه ای طنز و خانوادگی دارد.

ساخت قهوه خانه مرکزی سریال

داستان “زعفرونی” حول محور یک رستوران که در تپه های منطقه فرحزاد واقع شده است، می گذرد که  هم اکنون ساخت این قهوه خانه توسط عوامل صحنه این اثر پیگیری می شود.

از عوامل این سریال می توان به سهیل نوروزی مدیر فیلمبرداری، مرتضی اصلان زاده صدابردار، مانی اسکندری چهره پرداز نام برد. امید خزینی دستیار اول کارگردان و اصلان مرتضایی مدیرتولید این مجموعه هستند.