1

بعد از بهداد و مهران مدیری⇐نوروز امسال «دارکوب» با خواننده «امشب شب مهتابه» و «میوه ممنوعه» می‌آید+عکس

سینماروزان: گروه دارکوب که در این سالها کوشیده آثار بی کلام و متکی بر سازهای کوبه ای خود را در کنار برخی قطعات باکلام با صدای مهران مدیری، حامد بهداد و علی زندوکیلی به مخاطبان عرضه کند عیدی نوروز امسال خود را با احسان به مخاطبان میدهد.

به گزارش سینماروزان گروه «دارکوب» جدیدترین اثر خود را که قرار است به‌عنوان عیدانه به دوستدارانش تقدیم کند، با صدای احسان خواجه‌امیری خواننده درامهایی سینمایی نظیر «امشب شب مهتابه» و سریالهایی همچون «میوه ممنوعه»، «مثل هیچ کس» و «آوای باران» تهیه و تولید کرده است و پس از گرفتن مجوزهای لازم آن را در نوروز96 پخش خواهد کرد.

این تک‌آهنگ «من دیوانه» نام دارد که ملودی آن را احسان نی‌زن ساخته و با تنظیمی از گروه دارکوب تولید شده است. این همکاری گروه داکوب جدیدترین کار این گروه است که در روزهای آینده در فضای مجازی نشر پیدا خواهد کرد.

به جز این «دارکوب» در ادامه روند فعالیت‌هایش، آثاری متفاوت را ضبط کرده که همراه موزیک ویدئویی در ماه‌های نخست سال آینده منتشر خواهند کرد تا آرام آرام برای کنسرت بزرگ‌شان که اوایل سال آینده برگزار خواهد شد، آماده شوند.

اعضای اصلی گروه دارکوب را همایون نصیری (سرپرست)، امید حاجیلی، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی، دارا دارایی و آرین ملیکیان تشکیل می‌دهند و این گروه در دوره‌های مختلف از حضور نوازنده‌ها و خواننده‌های بهره برده است.

سه آلبوم «دارکوب» (مرداد ۱۳۸۹)، «لیوا» (شهریور ۹۲) و «نوکوب» (شهریور ۹۴) آثار رسمی گروه دارکوب هستند که به‌صورت رسمی در بازار موسیقی کشور منتشر شده‌اند.

احسان خواجه امیری و همایون نصیری(سرپرست دارکوب)
احسان خواجه امیری و همایون نصیری(سرپرست دارکوب)