1

بعد از اقبال نسبی مخاطبان به کمدی نمادگرایانه «به وقت خماری»⇐محمدحسین لطیفی: حالا می‌خواهم تلخ‌ترین فیلم عمرم را بسازم

سینماروزان: بعد از عدم توجه مکفی مخاطبان به سریال ارگانی «سر دلبران» در ماه رمضان، تازه ترین فیلم سینمایی لطیفی با عنوان «به وقت خماری» هرچند در شلوغی اکران تابستان روی پرده رفت اما به لطف نمادگرایی سیاسی خود توانست اقبال نسبی مخاطبان را موجب شود.

به گزارش سینماروزان این اقبال اما موجب آن نشده لطیفی که مجموعه «شبی با عبدی» را روی آنتن دارد کمدی سازی را ادامه دهد و آن طور که خودش معترف شده بناست به زودی تلخترین فیلم عمرش را بسازد.

محمدحسین لطیفی درباره این پروژه در رادیوتهران گفت: من برای خودم هم نمی‌توانم پیش‌بینی آینده را کنم، اما امروز می‌توانم حسم را بگویم که حس خاصی است.

لطیفی ادامه داد: یک قول و قراری دارم اگر بشود انجام می‌دهم اما بعد از آن نمی‌توانم آن جوری کار کنم، الان شاید تلخ‌ترین فیلم عمرم را بسازم، ولی تلخ‌ترین برای من نیست؛ برای اجتماع من است!! دوست دارم تلخ‌ترین قصه را بسازم و بیننده را به فکر وا دارم.

کارگردان کمدیهای «خوابگاه دختران» و «توفیق اجباری» افزود: باید بدانیم ما کجای بازی قرار گرفتیم و براساس آن پیش برویم. آیا شده است که یک شب راحت بخوابیم؟ اگر باورتان هست چه اتفافاتی می‌افتد باید یک ذره بترسیم. برای همین است که میگویم شاید بعد از این تلخ‌ترین فیلم عمرم را بسازم.