1

بعد از آغاز پیش‌تولید در دوبی؟⇐پروانه ساخت «لاتاری» با حضور تهیه‌کننده فیلم ۳ارگانی صادر شد+سخنگوی خانه سینما که منتقد اصلی ۳ارگانی‌هاست هم پروانه ساخت گرفت

سینماروزان: تازه ترین جلسه شورای پروانه ساخت همراه شد با صدور پروانه ساخت دو فیلمنامه.

به گزارش سینماروزان فیلمنامه «لاتاری» محمدحسین مهدویان در حالی صادر شد که پرسشهایی جدی وجود داشته درباره آغاز پیش تولید فیلم از مدتی قبل در دوبی آغاز شده آن هم قبل از صدور پروانه ساخت؟؟! پروانه «لاتاری» به نام تهیه‌کننده فیلم 3ارگانی «ماجرای نیمروز» صادر شده است که از حوزه هنری تا فارابی و تصویرشهر وابسته به شهرداری از تولید آن حمایت کرده بودند.

به جز این شورای پروانه ساخت، مجوز تولید «جشن دلتنگی»پوریا آذربایجانی را هم صادر کرد. تهیه کنندگی «جشن دلتنگی» را علی قائم مقامی برعهده دارد که چند ماه قبل روی آنتن زنده شبکه خبر به صراحت به انتقاد از آفت تهیه کنندگانی پرداخته بود که یک ارگان برای کسب بودجه را کافی نمیدانند و از 2 یا 3 ارگان حمایت میگیرند تا یک پروژه معمولی را به تولید برسانند!(اینجا را بخوانید)

فهرست کامل پروانه های صادر شده به شرح زیر است:

–«جشن دلتنگی» به تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی،کارگردانی و نویسندگی پوریا آذربایجانی در ژانر اجتماعی

–«لاتاری» به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی ، کارگردانی محمد حسین مهدویان و نویسندگی مشترک محمد حسین مهدویان/ ابراهیم امینی در ژانر اجتماعی.