1

برگزیده آکادمی خواننده زن لس‌آنجلسی در تهران چه می‌کند؟!+عکس

سینماژورنال: در سالهای اخیر رفت و آمدهای هنری میان تهران و لس آنجلس مرتب در جریان است.

به گزارش سینماژورنال بعد از حبیب محبیان و سامان کاظمی خوانندگانی که در سالهای اخیر به ایران آمده بودند و سعی کرده اند اقامت در کشور را به حضور در مارکت لس آنجلس ترجیح دهند به تازگی چهره جوانی که در سالهای اخیر بیشتر در آن سوی آبها دیده شده نیز به وطن بازگشته است.

این چهره جوان مهران آتش نام دارد که دو سال قبل در آکادمی موسیقی فائقه آتشین خواننده زن لس آنجلسی که همسر سابق مسعود کیمیایی است شرکت داشت و البته نفر اول آکادمی شد.

مهران آتش که در سالهای دور عضوی از گروه ارکستر مرحوم «ناصر عبداللهی» بود، چند ماهی است که در ایران به سر می‌برد و به تازگی در اینستاگرام‌اش رسماً اعلام کرد که در ایران است.

به خاطر خانواده ام بازگشته ام
مهران آتش درباره دلایل بازگشت‌اش به ایران به “موسیقی ما” گفت: «فقط به خاطر خانواده و کشورم به ایران بازگشته‌ام. ایران سرزمین پدری من است و از حضورم در خاک وطن خوشحالم. همیشه در هر جای دنیا هم که بودم به ایرانی بودن‌ام افتخار می‌کردم و حالا بعد از سالها به آرزویم رسیده‌ام و خوشحالی حضورم در ایران را با هیچ احساسی در دنیا نمی‌توانم مقایسه کنم.»

در این بین سلیم احمدی که مشاور مهران آتش در ایران است و کلیه فعالیت‌های این خواننده تحت مدیریت او پیش می‌رود، درباره حضور این خواننده در ایران گفت: «مهران آتش همیشه در چارچوب‌های فرهنگی و اخلاقی فعالیت کرده و همین بزرگ‌ترین دلیل تصمیم‌اش برای بازگشت به کشور است. فعلاً تا همین حد می‌توانیم اطلاع رسانی کنیم و به زودی جزئیات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.»

مهران آتش
مهران آتش