1

برای امتداد تولید مسابقات استیج‌نما یا روی غلتک انداختن “موسی” و “سلمان”؟⇐تصویبیه نمایندگان مجلس برای اعطای ۲۲۵۰ میلیارد به صداوسیما!!

سینماروزان: در دورانی که مدیران رسانه ملی کمبود محصولات نمایشی موثر و فرورفتن در انبوهی از برنامه های گفتگومحور و مسابقه های استیج-نمای متصل به ستاره-چیز-مربع را ناشی از کمبود بودجه میدانند مجلس شورای اسلامی به کمک رسانه ملی آمد.

به گزارش سینماروزان نمایندگان مجلس در تازه ترین جلسه خود مقرر کردند که در سال آینده از محل صندوق توسعه ارزی 150 میلیون یورو یعنی مبلغی حدود 2250 میلیارد تومان به صداوسیما تعلق بگیرد.

طبق تصویب نمایندگان، سازمان صدا و سیما در اجرای ماده ۹۳ قانون برنامه ششم و عرضه برنامه‌های تولیدی، پویا نمایی، مستند، فیلم و سریال تا سقف ۱۵۰ میلیون یورو معادل2250 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

در تصویبیه نمایندگان مجلس بر تخصیص این بودجه در تولید توأمان فیلم و سریال-برنامه های تولیدی تأکید شده و بر این اساس مشخص نیست مدیران سازمان این بودجه هنگفت را صرف روی غلتک انداختن پروژه هایی مانند “سلمان فارسی” و “موسی” خواهند کرد یا باز آن را صرف امتداد تولید مسابقه های استیج-نما یا تاک شوهای وراجانه میکنند؟؟