1

با همراهی یک برند عطر و اعطای «آیفون۷»⇐آغاز پیش‌فروش بلیت فیلم تازه نیکی کریمی ۲ ماه پیش از اکران!!+عکس

سینماروزان: رقابت برای جلب مخاطب در اکران مدام دشوارتر میشود بخصوص برای نیمه دوم سال که کلی فیلم پشت خط اکران مانده اند و اکران همزمان این آثار شرایط سختی را برای جلب توجه مخاطبان نسبت به آنان فراهم خواهد کرد.

به گزارش سینماروزان در این میان نیکی کریمی تهیه کننده فیلم «آذر» برای آن که با خیالی آسوده تر اکران خود را آغاز کند از الان که دو ماه مانده به اکران شروع کرده به پیش فروش بلیت آن هم با اله‌مانهای تشویقی نظیر قرعه کشی گوشی «آیفون».

 برای نخستین بار است که پیش فروش یک فیلم سینمایی 2 ماه قبل از اکران آغاز شده است و برای جلب نظر مخاطبان نسبت به پیش خرید بلیتهای این فیلم هر هفته ٣ دستگاه گوشی «آيفون سون» طی قرعه كشى به كسانى كه بليت فیلم «آذر» را پيش خريد کرده باشند از طریق حامى مالی فيلم «ميثم عطر» اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند از طریق سايت «سينما تيكت» بلیت های فیلم سینمایی آذر را پیش خرید کنند.

فیلم سینمایی «آذر» به کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی نیکی کریمی در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

 در خلاصه داستان «آذر» آمده است:

براي خودم فكرهايي داشتم

آرزو داشتم

مي خواستم قهرمان بشم

مي خواستم اون چيزي كه جامعه بهم تحميل ميكنه رو كنار بزنم

در این فیلم نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، مهران نائل، شیرین آقاکاشی، مائده طهماسبی، پریسا هاشم پور، مانیا علیجانی و لیلا زارع با حضور پژمان جمشیدی و هومن سیدی به ایفای نقش می پردازند.

نیکی کریمی بعد از نزدیک به سه دهه حضور در سطح اول سینمای ایران به عنوان بازیگر و کارگردان و تهیه کنندگی آثار خودش، برای اولین بار در آذر فیلم کارگردان دیگری را تهیه کرده است.

اعلان پیش فروش «آذر»

اعلان پیش فروش «آذر»