1

با مدیریت دست‌اندرکار یک فیلم دفاع مقدسی⇐تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی منتشر شد+عکس

سینماژورنال: هشتمین آلبوم مستقل «محسن چاوشی» با عنوان «امیر بی‌گزند» پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام از صبح امروز (17 خرداد ماه) به صورت گسترده در تهران و شهرستان منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

به گزارش سینماژورنال محسن چاوشی که پیش از این آلبوم‌های یه شاخه نیلوفر، ژاکت، حریص، سنتوری، پرچم سفید، من خود آن سیزده‌ام و پاروی بی قایق را منتشر کرده بود و در همه این سال‌ها طرفداران زیادی را نیز به سمت آثار خود کشانده، هشتمین آلبوم مستقل خود را از صبح امروز به تهیه کنندگی «سیدهادی حسینی» روانه بازار موسیقی کشور کرد.

از مولانا تا حسین صفا

در آلبوم «امیر بی‌گزند» از اشعار بزرگان حوزه شعر و ادب پارسی از قبیل مولانا و سعدی استفاده شده است و در کنار شعرهای این بزرگان، ترانه‌هایی از حسین صفا، علی‌اکبر یاغی‌تبار و پدرام پاریزی نیز با صدای محسن چاوشی به گوش می‌رسند و کلیه ملودی های آلبوم جدید چاوشی از ساخته های خود این هنرمند است.

بهروز صفاریان، کوشان حداد، فرشاد حسامی، عادل روحنواز و بابک نقوی نیز به همراه خود محسن چاوشی تنظیم قطعات آلبوم «امیر بی‌گزند» را بر عهده داشته‌اند.

در این اثر بهروز صفاریان هم به عنوان مدیر هنری این آلبوم معرفی شده است. ناگفته نماند که سینا سرلک نیز در قطعه «پریشان» با چاوشی همخوانی کرده است.

حضور دست اندرکار فیلم دفاع مقدسی

 مهدی معزی که اخیرا او را به عنوان جانشین تهیه کننده فیلم دفاع مقدسی “اروند” ساخته پوریا آذربایجانی دیده بودیم نیز مدیر اجرایی آلبوم «امیر بی‌گزند» است.

معزی که شریک کاری سالها اخیر مهدی داوری تهیه کننده “تجریش ناتمام”، “زندگی مشترک آقای محمودی” و البته “اروند” است پیشتر نامش به عنوان مدیر اجرایی اکران داخلی “کمپ ایکس ری” هم شنیده شده بود.

محسن چاووشی امیر بی گزند
امیر بی گزند