1

با عنوانی یادآور قطعۀ خوانندۀ لس‌آنجلسی و مضمونی در مذمت آلودگی‌های مجازی⇐ «جشن دلتنگی» با روزنامه‌نگاران سینمایی در راه جشنواره+عکس

سینماروزان: پوریا آذربایجانی کارگردانی که آثاری همچون «اروند» و «تجریش ناتمام» را در کارنامه دارد به تازگی کار ساخت فیلمی به نام «جشن دلتنگی» با محوریت آسیبهای آلودگی به فضای مجازی را به پایان برده است.

به گزارش سینماروزان تهیه‌کنندگی «جشن  دلتنگی»که عنوان آن یادآور یکی از آثار ایرج جنتی عطایی است که با صدای داریوش اقبالی خوانده شد برعهده علی قائم‌مقامی عضو هیأت مدیره خانه سینما و از منتقدان درجه یک رسوخ ارگانی‌ها به سینما بوده است.

«جشن دلتنگی» در کنار استفاده از بازیگرانی همچون محسن کیایی، مینا ساداتی، بهنام تشکر و بابک حمیدیان، برخی نقشهای خود را به روزنامه نگاران حیطه سینما سپرده است.

اشکان منصوری و علی دهبان از جمله روزنامه‌نگاران حیطه سینما هستند که در «جشن دلتنگی» ایفای نقش داشته‌اند. منصوری از روزنامه‌نگاران صاحب قریحه است که چند سالی است کار بازیگری می‌کند. علی دهبان نیز در زمره آن دسته از روزنامه‌نگاران تحصیلکرده سینما قرار دارد که مدتهاست هم درگیر تئاتر است و هم تجریبات مستندسازی دارد.

ساغر قناعت بازیگری که با «مالاریا» به سینمای ایران معرفی شد، عرفان ناصری، ندا عقیقی، پریوش نظریه و امید روحانی دیگر بازیگران فیلم «جشن دلتنگی» هستند.

«جشن دلتنگی» در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی کار ساخت موسیقی متن آن توسط فردین خلعتبری به پایان خواهد رسید و فیلم به هیأت انتخاب جشنواره ارائه خواهد شد.

جشن دلتنگی
جشن دلتنگی