1

با عبور از رقم فروش ۱۷ میلیارد⇐اکران “سالوادور…” همچنان ادامه دارد

سینماژورنال: کمدی “من سالوادور نیستم” با بازی رضا عطاران هرچند در اسفندماه سال قبل و در فصلی روی پرده رفت که کمتر کسی جرأت می‌کرد فیلمش را اکران کند اما فروش بالای فیلم از همان هفته‌های ابتدایی آغاز شد و بعد از آغاز سال جدید نیز نه تنها فروش مرتب افزایش یافت بلکه این فیلم توانست رکورد نمایش در 24 ساعت متوالی در یک سینما را هم پشت سر بگذارد و دقیقا 42 ساعت متوالی در پردیس آزادی روی پرده باشد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال اکران رسمی “سالوادور…” ساخته منوچهر هادی هرچند تمام شده است اما درخواست برای تماشای آن موجب شده است که همچنان سینماهای مختلف تهران و شهرستانها این فیلم را در برنامه پخش خود در ماه رمضان بگنجانند.

“سالوادور…” با پخش رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی در حالی رقم فروش 17 میلیارد تومان را رد کرده است که این روزها در پردیسهایی همچون تماشا، ملت، زندگی، کوروش، کیان و سینماهای صحرا و پایتخت روی پرده است.

در شهرستانها هم سینماهای عصرجدید اراک، آفریقای مشهد، کانون همدان، 22 بهمن گرگان، پرشین مهرشهر، ساویز کرج، قدس مشهد، شیدای سنندج و جام جم شهر جدید پردیس “سالوادور…” را نمایش می دهند.

“سالوادور…” را منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی تهیه کرده اند و یکتا ناصر در این فیلم نقش مقابل عطاران را ایفا کرده است.