1

با رفع تحريمها مهناز افشار براي مردم آرزوي خوشبختي كرد!!+عکس

سینماژورنال: هرچند وصلت مهناز افشار بازیگر زن سینمای ایران با یک آقازاده سیاسی موجب آن شده است که وی به اندازه علاقمندان سینما در کانون توجه علاقمندان سیاست هم قرار گیرد اما این بازیگر در اغلب گفته های خویش سعی کرده این مسأله را طرح کند که فعالیتهای سیاسی خانواده همسرش ربطی به او ندارد.

به گزارش سینماژورنال آخرین بار همین چند روز قبل و زمانی که سوسن صفاوردی مادرشوهر افشار برای انتخابات مجلس اعلام حضور کرد بود که این بازیگر از هر گونه فعالیت سیاسی که قطعا انتخابات مجلس و حمایت از مادرشوهر خود در این انتخابات را هم شامل می‌شود اعلام برائت کرد.

با این حال افشار ساعاتی بعد از اجرایی شدن برجام یا همان برنامه جامع اقدام مشترک که بیشتر ماهیتی سیاسی دارد و مرتبط با توافق جامع و نهایی هسته‌ای وین است، یک توییت فرستاد و در آن نوشت: اجرای برجام مبارک باشه و دلیلی برای صلح، خوشبختی، رونق اقتصادی و حال خوب ملت بزرگ ایران. خوشحالیتون پایدار.

این توییت واکنش بسیاری از مخاطبان فضای مجازی را هم به دنبال داشت که كوشيدند ارتباط میان این واکنش افشار كه خوشحالي از رفع تحريمهاست را با شایعاتی پیدا کنند که  درست يا نادرست درباره فعالیتهای اقتصادی همسر افشار حین تحریمها  و به بهانه دور زدن تحريم ها در حوزه  دارو و اقلام درماني وجود داشته است…

آيا اين توييت  به فراموشي  آن مطالب در فضاي مجازي خواهد انجاميد؟

توییت برجامی مهناز افشار
توییت برجامی مهناز افشار