1

با حضور برخی چهره‌های پشت صحنه در قامت بازیگر⇐رونمایی از «كارت پرواز» در ورشو+پوستر

سینماروزان: همزمان با حضور فيلم سينمايى «كارت پرواز» مهدى رحمانى در فستيوال ورشو از پوستر بين المللى اين فيلم كه توسط طاها ذاكر طراحى و اجرا شده است رونمايى شد.

طراح پوستر فيلم «كارت پرواز» در سال ٢٠١٦ منتخب صد گرافيست برتر سالِ مجله  «گرافيس» بوده و نشان طلاى اين رويداد را از آن خود كرده است، همچنين وى در سال گذشته برنده سيمرغ بلورين بهترين طراحى پوستر از جشنواره فيلم فجر گرديده و نشان افتخار و چندين جايزه بين المللى و داخلى  ديگر را در كارنامه خود دارد. از ديگر فعاليت هاي  طاها ذاكر مي توان به طراحي پوستر سى و سومين جشنواره بين المللى فيلم فجر و مديريت هنرى ششمين جشنواره فيلم شهر اشاره كرد

فيلم سينمايى «كارت پرواز» محصول مهدى رحمانى و بهمن كاميار است و اولين نمايش آن ٢٣ مهرماه در كاخ سي و سومين دوره جشنواره فيلم ورشو، پايتخت كشور لهستان خواهد بود.

ورای بازیگرانی مانند ندا جبرائيلى، شيرين يزدانبخش، طلا معتضدى، امين قوامى و على كلانترى برخی از چهره های شناخته شده پشت صحنه سینمای ایران هم در «کارت پرواز» ایفای نقش کرده اند. محمدعلی نجفی کارگردان آثاری همچون «سربداران» و «جنگ اطهر»، اصغر رفیعی جم فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران و منصور شهبازى صدابردار از جمله این بازیگران هستند.

پخش جهانى اين فيلم برعهده محمد اطبايى (مستقل هاي ايرانى) است.

کارت پرواز
کارت پرواز