1

با حذف خزاعی و حضور حامد عنقا به عنوان مجری⇔«سینما۲» از ۲۳٫۳۰ امشب به صورت زنده روی آنتن می‌رود

سینماروزان: «سینما2» هرچند تا پیش از ماه رمضان با حضور محمد خزاعی تهیه کننده ارگانی سینمای ایران روی آنتن میرفت اما با آغاز ماه رمضان این برنامه تعطیل شد تا امشب که دو روز بعد از روز ملی سینما این برنامه با تیم تازه ای مجددا روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماروزان برخلاف فصل قبل «سینما2» که به صورت تولیدی روی آنتن میرفت فصل تازه برنامه به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

حامد عنقا نویسنده آثاری همچون «قلب یخی»، «انقلاب زیبا» و «تنهایی لیلا» که اخیرا به سمت مشاور هنری دانشگاه آزاد هم منصوب شده و سابقه راه اندازی روزنامه «صبا» را هم داشته، اجرای برنامه زنده «سینما2» را برعهده دارد.

مهمانان اولین برنامه زنده «سینما2» که رأس 23.30 امشب روی آنتن میرود فریدون جیرانی کارگردان و علیرضا زرین دست فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران است؛ ضمن اینکه یک گزارش ویژه از متن و حواشی جشن خانه سینما هم در برنامه روی آنتن خواهد رفت.

تهیه کنندگی فصل دوم «سینما2» را هم به مانند فصل اول حمیدرضا معدنچی برعهده دارد.

فصل اول «سینما2» به دلایل مختلف که اصلی ترین آن محافظه کاری بیش از حد مجری و عدم ورود به مباحث مبتلابه سینمای ایران بود نتوانست در جلب مخاطب موفق باشد. باید منتظر ماند و دید حامد عنقا خواهد توانست «سینما2» را به برنامه ای جریان ساز بدل کند یا نه؟