1

با تغییر و تحول مجدد در رأس انجمن سینمای دفاع مقدس⇐رییس ۳شغله اوج، حکم به ۲شغلگی داد؟+واکنش انتقادآمیز رسانه منسوب به شمقدری نسبت به این حکم

سینماروزان: احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری-رسانه ای اوج که همزمان مديرعامل بنياد فرهنگي روايت و رييس سازمان بسيج هنرمندان است در حکمی برای رییس بنیاد روایت فتح او را به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای دفاع مقدس منصوب کرد.

محمدحسنی با صدور حکمی حسین صابری که مسئول گروه سینمایی روایت فتح بود را به مدیرعاملی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برگزیده است تا صابری هم در آن واحد 2مسئولیت کلیدی در اختیار داشته باشد.

صابری به جای هاشم میرزاخانی مدیرعامل انجمن شده است؛ میرزاخانی خرداد امسال به عنوان مدیرعامل انجمن معرفی شده بود اما حضورش در این مدیریت حتی یک سال هم دوام نیاورد و حسین صابری جای او را گرفت.

حضور همزمان صابری در مدیرعاملی انجمن دفاع مقدس و ریاست گروه سینمایی روایت فتح که می‌تواند پرسشهایی جدی مبنی بر صدور حکم رییس اوج به 2شغلگی یک زیردستش را مطرح کند با انتقاد «سینماپرس» رسانه منسوب به جواد شمقدری مواجه شده که انتصاب صابری را در انجمن، بدون برگزاری مجمع عمومی زیر سوال برده است.

«سینماپرس» با تأکید بر آن که صابری فردی شناخته شده در حوزه مدیریت فرهنگی نیست نوشته است: بر خلاف گفته پیشین مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بدون برگزاری مجمع عمومی و انتخاب شورای مرکزی و … تعیین گردیده است. انتخاب مدیر یکسان برای گروه سینمایی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حالی روی داده است که گروه سینمایی بنیاد روایت فتح همان انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس کوچک شده است و معلوم نیست این عناوین به چه علت تفکیک و متعدد شده است.