1

با بودجه سازمان ارزشی اوج و با تأمین هزینه سنگین سفر گروه تولید به یونان⇐«پایتخت۵» اسفندماه کلید می‌خورد

سینماروزان: در اتفاقی جالب هزینه تولید فصل تازه «پایتخت» را سازمان هنری-رسانه ای اوج تأمین خواهد کرد؛ سازمانی که برای تولید محصولات ارزشی راه اندازی شده است.

به گزارش سینماروزان دست اوج آن قدر باز است که بنا شده «پایتخت5» به صورت دوملیتی ضبط شود و برای ضبط بخشهای خارج از ایران هم نه کشوری در همسایگی ایران که کشور اروپایی یونان استفاده شده است تا احتمالا هم لذت سفر به اروپا به کام گروه تولید «پایتخت» چشیده شود و هم اینکه بتوان مفهوم ارزشی لازم برای تأمین نظر حامیان مالی را در یونان پیدا کرد.

الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت» در گفتگو با «فارس» با بیان اینکه خودش قصد دارد اواخر هفته سفری به آتن پایتخت یونان داشته باشد درباره زمان کلید خوردن این سریال بیان داشت: اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال فراوان اوایل اسفند ماه «پایتخت5» را مقابل دوربین می‌بریم.

غفوری که همسر سیروس مقدم کارگردان «پایتخت» است درباره حضور دوقلوهای این مجموعه تلویزیونی نیز گفت: سارا و نیکا فرقانی اصل در این سری از «پایتخت» نیز حضور دارند.

 «پایتخت 1 و 2 و 3» در نوروز 90 ، 92 و 93 از شبکه یک سیما پخش شد و «پایتخت4 » نیز در رمضان 1394 پخش شد. فصل پنجم این سریال هم رمضان 1396 روی آنتن خواهد رفت.